Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forstod det ble brukt når de hadde satt inn gode egg som ikke festet seg uten at de hadde noen god forklaring. Jeg har fjernet et endometriom og fått litt ny medisinering denne gangen. eggene mine er bedre etter endo fjerning og. Så jeg sa meg enig i tankegangen,men fikk følelsen av at jeg hadde fått om jeg var uenig.Han sa ingen ulemper og fordeler.

Er i gang med 1 forsøk på Hausken. Satte inn egg d 23.nov.. venter nå i spenning... har hatt 3 forsøk på haukeland der det siste resulterte i en gutt født sept 2010. Jeg ble kjempe overasket over at eggutaket var nesten smertefritt hos Hausken.. på Haukeland var det grusomt hver gang. Fikk også tilbud om å fryse denne gangen.. virker veldig proffe hos Hausken!!! Hadde denne gangen kort regime kontra tidl. der jeg har brukt nesespray..

Jeg og har hatt 3 forsøk hos haukeland og herreguuud for en stor forskjell på egguttaket. Jeg klarter knapt å stå oppreist etterpå, og det tok noen dager før det var bra igjen. Hos Hausken kjente jeg nesten ingenting etterpå:)

Jeg og fikk egg på frys:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...