*mamman til tw og bi* Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 bare for en prat?kommet i en liten klemme.vil opprinlig føde på Lærdal men føden der blir nå nedlagt.nå "tilhører" jeg førde.men vil mye heller føde på voss.men der har jeg verken vert eller snakket med noen av jm.kan jeg ringe nåi kveld å høre om det passer å ta en prat?
januarbaby012 Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 jeg ville ringe og ta en prat hvis jeg hadde vært deg
*mamman til tw og bi* Skrevet 15. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2011 kan kansje vente på nattevakta...da er det nok mer stille...føler liksom for å få snakket ut om det.kun 4 uker til termin og jeg er rådløs
SNURF 5 GUTTER Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Vil du føde på Voss så kontakter du Voss. Hadde jeg vert deg ville jeg ha kjørt privat til Voss dersom riene starter. Mangen fra Årdal havner i Førde men vil til Voss. Jeg får ikkje lov å føde på Lærdal pga BMI. Har aldri hat komplikasjoner under fødslane og ingen sjukdoms som tilsvarer komplikasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå