jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Hei har ei jente på 4 år. barnehage sekken hennes begynner å bli liten. har dere forslag på noe god sekk? takk på forhånd
Giss Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Jenten vår på 4 har en barnetursekk fra Bergans (eller hvordan det staves...). Den er litt stor men bæresystemet er så bra at det går fint likevel. Hun elsker å bruke den og bærer den alltid selv ut i bilen, når vi skal dra og fra bilen inn i barnehagen og omvendt. Jeg forsøker å forhindre at den blir for tung men hun blir rasende om jeg insiterer på å bære den.
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 15. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2011 takk for svar
*LilleTroll + spira Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Signerer Bergans! Veldig fine, frøkna har den på 12L. Er ofte på tur i skog og mark i bhg, så sekk med sitteunderlag og termos + matpakke er fast 2 dager i uka :-)
togutter-08og10 Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Bergans 12 l til begge (den med lokk) som egentlig er litt tungvint. Tror jeg ville valgt den med glidelås om jeg skulle kjøpt igjen. Tror den er 14 liter. Den er også fin å bruke som tursekk når de blir større også. Selene er så store at jeg fint kan ha den på ryggen.
lille sprelle Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Helt klart bergans! Som en skrev her - reimene er såpass lange at jeg selv kan bruke den - og det er praktisk når vi går til og fra barnehagen og det ikke alltid er populært å bære sekken selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå