Gå til innhold

Barnehagesekk?

jente 08 <lyst på nr 2 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har ei jente på 4 år. barnehage sekken hennes begynner å bli liten. har dere forslag på noe god sekk?

takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenten vår på 4 har en barnetursekk fra Bergans (eller hvordan det staves...).

Den er litt stor men bæresystemet er så bra at det går fint likevel. Hun elsker å bruke den og bærer den alltid selv ut i bilen, når vi skal dra og fra bilen inn i barnehagen og omvendt. Jeg forsøker å forhindre at den blir for tung men hun blir rasende om jeg insiterer på å bære den. :D

Skrevet

takk for svar :)

Skrevet

Signerer Bergans! Veldig fine, frøkna har den på 12L. Er ofte på tur i skog og mark i bhg, så sekk med sitteunderlag og termos + matpakke er fast 2 dager i uka :-)

Skrevet

vi har også bergans sekk :)

Skrevet

Bergans 12 l til begge (den med lokk) som egentlig er litt tungvint. Tror jeg ville valgt den med glidelås om jeg skulle kjøpt igjen. Tror den er 14 liter. Den er også fin å bruke som tursekk når de blir større også. Selene er så store at jeg fint kan ha den på ryggen.

Skrevet

Helt klart bergans! Som en skrev her - reimene er såpass lange at jeg selv kan bruke den - og det er praktisk når vi går til og fra barnehagen og det ikke alltid er populært å bære sekken selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...