Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Jeg og mannen skal bygge enebolig, og har ballen har begynt å rulle :-) Har kjøpt tomt, valgt hus og nabovarselet er under produksjon :-) Og derfor jeg vel mer interessert enn det som gjennomsnittet er i husblogger for tiden, så om du vil dele med meg hadde jeg blitt glad!
Lillegull2008&2010 Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Nei, dessverre, men siden vi er i samme situasjon så lurer jeg på det samme Vi sitter å tegner selv da, så dette er veldig spennende. Hvilket hus har dere falt for?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Jeg har :-) Skulle oppdatert den i går, men har ikke hatt tid rett og slett. Får se i kveld. http://vibyggerosshus.blogg.no/ Vi er ikke kommet så veldig langt enda, men regner med det går ganske fort framover nå.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 16. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2011 Tusen takk Alva :-) Jeg holder også på å oppretter blogg, kan være kjekt å ha å se tilbake på Har kun et innlegg enda.. Men adressen er følgende: www.viblirhusbyggere.blogspot.com Og til deg som lurer på hvilket hus: Vi bygger tradisjon 550, hellevikhus.no. Men det er endret en god del innvendig. Plantegningene våre blir lagt ut på bloggen etterhvert Og om noen fler i samme båt som meg også vil dele hadde jeg blitt hoppende glad! Det er mye inspirasjon, delt eraring og utrolig mange gode tips å få via bloggverden :-)
Libido- Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Ligger en drøss med boligbygger blogger på NIB =) Min har du, men legger ut adressen tilfelle noen andre vil ta en titt =) http://www.villawikan.blogspot.com
Lillegull2008&2010 Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Jeg ble iallefall veldig ivrig på å lage meg blogg nå, så det tror jeg vi må gjøre. Har holdt av tomta vi skal ha, og har arkitekt som tegner om våre tegninger litt bedre. Så har vi to tak å velge imellom. vi skal forhøre oss om hvilket som er billigst. for penger er viktige for en husbygger Så skal vi gjøre det meste innvendig selv. Så nå er vi snart klare!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå