Gå til innhold

Hvilke Eggløsningstester er best??? Hjelp :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har brukt både billig tester og CB og jeg ble gravid med cb testene. Men har også hørt om de som har blitt gravide mens de har testet med de på billigtester.no :) lykke til...

***babystøv***** :)

Har brukt både billigstrimler og digitale. Ulempen med strimlene er at de kan være litt vanskelige å tolke. Men denne pp så jeg på strimlene tydelig at jeg hadde en stigning uten at den ble helt positiv (den ble sterkere og sterkere for å så bli svakere), men jeg fikk aldri smilefjes på de digitale testene. Alikevel ble jeg gravid så eggløsning har jeg hatt;-) Nå har jeg ganske sterke symptomer på el, men eller hadde jeg nok gått glipp av el hadde det ikke vært for strimlene:-\

Før jeg begynte med monitoren så brukte jeg CB sin, og den fungerte som bare det :-) Nå hadde jeg ikke pinner til monitoren og skulle heller ikke teste etter el denne pp, men siden jeg skal ta blodprøver denne pp så tenkte jeg å sjekke med CB el tester sånn at jeg får sjekket om det er noe samsvar med blodprøver når den viser el :-)

Så jeg anbefaler CB hvis du noenlunde har regelmessig syklus for da er de pinnene som er med nok siden det står hvilken dag du skal starte, men hvis du har ustabile og lange sykluser så blir jo det dyrt, så da er det kanskje bedre og begynne med strimler :-)

Hei jenter :)

Vært litt borte jeg. hehe :) Men tusen takk for svar. Har en syklus på 4-5uker og blodprøvene sier at jeg har El fra uke 3-4, så er det uke 3 jeg skal begynne å teste da?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...