Gå til innhold

Redd på jobb...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ønske at overskriften var overdrevet, men slik er det dessverre ikke.. Jeg jobber som lærer på en barneskole hvor noen av gutta der er helt ute av kontroll..De kaster stein etter medelever og truer ansatte med det samme, har kastet stoler og pulter, slått, sparket og truet oss ansatte og medelever, samt bedrevet hærverk. I tillegg har de kommet med trusler om å skade oss eller ødelegge f.eks bilene våre. Til nå har 4 av de ansatte ( meg selv inkludert) blitt slått på jobb..Instanser som PPT, Barnev., helsesøster og Barne og ung. psyk. er inne i bildet, men det tar altfor lang tid før tiltak blir satt i verk.. I mellomtiden fortsetter disse gutta å terrorisere skolen..

Idag sa hun ene på jobb at hun var utrolig glad for at hun IKKE var gravid på jobben vår siden det senest i går, ble kastet en pult (!) etter en ansatt ( jeg har ennå ikke fortalt om min graviditet). For å komme til problemet her så er det rett og slett redd for å bli utsatt for vold på jobben nå som jeg er gravid (er gravid i 6 uke)

Rektor på skolen foretar seg lite eller ingenting for å bedre situasjonen for oss ansatte og de andre ungene, så her vet jeg heller ikke om det er så mye støtte å hente.

Hva kan jeg gjøre for å beskytte meg selv og magen??

Fortsetter under...

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gitt beskjed til skoleledelsen om graviditeten....selv om det er tidlig, og bedt om å få andre oppgaver nå mens du er gravid. Jeg hadde forklart det akkurat slik du har forklart det i innlegget ditt. Det viktigste nå er deg og lille spire....ikke de små pøbelungene rektor ikke greier å få styr på ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...