zassy☆ Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 fra mage til rygg i dag, jeg er sååå stolt, hehe
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Er så artig når de små lærer nye ting!! Min rulla fra mage til rygg og fra rygg til mage rett før han fyllte 3 mnd )
zassy☆ Skrevet 15. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2011 ja kjempemoro, flere ganger også åja rulla han andre veien også så tidlig? det har hun ikke gjort her enda, men kanskje blir det snart
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Ja, noen dager etter han hadde rulla fra mage til rygg. Fikk litt sjokk, min første gjor ikke det før han var mellom 5-6 mnd. Så stor stas i hjemmet da ja gjør ikke det hver dag da, han liker ikke så godt å ligge på magen. Men den saken jobber vi med! Hvor gammel er babyen din? Gutten min blir 4 mnd i begynnelsen av desebmer
Light of my life Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Min lille frøken har også gjort det, men bare en gang da så mulig det var et tilfeldig uhell...? Hun er bare 6 uker.
Babyønske �� Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 Så tidlig var det nok bare at hun tippet over ja. Bevisst rulling skjer vel først fra rygg til mage og så fra mage til rygg.
mammantilguttensin Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 Hmm.. min lille hoppet over det med mage til rygg og gikk rett på rygg til mage. Merkelige greier
zassy☆ Skrevet 15. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2011 Er det ikke bevisst når hun først ruller fra mage til rygg? hun gjorde det hver gang jeg la henne ned på mage i dag, har aldri gjort det før, så det virket som hun gjorde det med vilje Er det bare det at hun tipper over fordi hun holder overkroppen høyere opp da kanskje? Mrs Vims hun er litt over tre måneder, men er noen uker tidlig født, så i korrigert alder er hun 9 uker, fysioterapeuten sa jeg skulle gå ut fra korrigert alder, men at noen ting kom kanskje tidligere pga at hun har jo fått stimulering "ute i verden" lenger. Takk babygirlJuni11!!! hehe, alt man blir så glad og stolt for :-D
Tre små troll :) Skrevet 15. november 2011 #10 Skrevet 15. november 2011 Så moro med de små! Men det er nok mest sannsynlig at tulla veltet mens hun lå på magen. Det er veldig vanlig da de ikke har god nok balanse eller styrke i ryggen enda. Når de klarer å rulle fra ryggen til magen gjør de det bevisst. Vanligis gjør de dette ved 5-6 mnd alder, men noen så tidlig som 3 mnd.
Babyønske �� Skrevet 15. november 2011 #11 Skrevet 15. november 2011 Fant dette på en utviklingsoversikt på babyverden.no : 5 måneder Barnet løfter seg opp på strake armer når det ligger på magen. Å rulle fra rygg til mage er den neste store ferdigheten som skal læres. Dette læres når barnet er ca. 6 måneder. Etterpå øver barnet på å rulle fra mage til rygg. Når barnet ligger på ryggen, kan det løfte hodet og gripe tak i tærne og knærne sine. http://www.babyverden.no/sider/AndersIkkeSlett/Maned-for-maned/Maned-5/
zassy☆ Skrevet 15. november 2011 Forfatter #12 Skrevet 15. november 2011 Tihi, får lage en ny tråd: Tulla mi Velta! ;p Stolt mamma uansett :-D
Mumblenumber1 Skrevet 15. november 2011 #13 Skrevet 15. november 2011 hihi, tror nok tulla var stolt hun og likevel, småtten gjorde det samme her når han var så liten og det var kjempestas. Nå er han derimot 4,5 måned og rullet fra rygg til mage to ganger idag..... foran pappa'n sin. Men ikke da jeg kom hjem nei, pøbelunge.
MammanTilMax Skrevet 16. november 2011 #14 Skrevet 16. november 2011 ER DET MULIG!! Mens jeg sitter å leser på denne tråden har lillegutt snudd seg fra mage til rygg han å!! uten at jeg så det så klart!!! XD jadah!
zassy☆ Skrevet 16. november 2011 Forfatter #15 Skrevet 16. november 2011 hehehe, du får sette opp et videokamera :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå