maibaby2012 Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Jeg gått gravid før, men er det mulig å kjenne spark/bevegelse så tidlig? Synes jeg akkurat kjente bevegelse her:-) Stas i så fall!
kristin87 Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 dette er mitt andre svangerskap, og jeg kjente liv for første gang i uke 13. så gikk det vel en ukes tid før jeg kjente noe igjen. uregelmessig og sjeldent i starten. så ja, det er fult mulig kommer bl.a an på hvordan kroppen din er, om du er slank eller ei, og hvordan barnet og morkaken ligger.
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Jeg har kjent liv hver dag siden uke 13 (uke 14 med nr 1:)) har bakenforliggende morkake som dytter babyen frem, og er slank men min søster som er en del rundere har nå også kjent liv siden uke 14 så vet ikke helt om størrelse spiller noen rolle på når en kan kjenne liv, er vel mer hvor livmoren ligger
Lotte_71 Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Ja, det er mulig..... I førsten er det ikke hver dag.... Men etter hvert kommer det seg ) Lykke til
maibaby2012 Skrevet 16. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2011 Så gøy! Da er det nok det jeg har begynt å kjenne litt av! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå