Gå til innhold

Noen som kan se på meg?? (ikke graviditet) kan se igjen :)

Anbefalte innlegg

Heisann,

lurer på om ejg får orden på ubalansen jeg har i økonomien min, har tatt tak i det og vet det er en lang vei, men trenger håp så jeg ikke gir opp :)

Lurer på karriere og veien videre..

Og kjærligheten, finner jeg den igjen?? (drømmer om ett barn til, men det skal strengt tatt være umulig også :( )

Takker og bukker, og ser igjen om noen ønsker det :)

080377

lys og kjærlighet

Fortsetter under...

Ja, som du sier er det en lang vei før du får helt orden på økonomien. Men at du har startet å gjøre noe med det, viser at du nå er klar for denne økonomiske endringen. Det vil hjelpe deg masse, og lette hjertet ditt for bekymringer å vite at du betaler ting til rett tid. Så dette er jeg sikker på at ordner seg for deg og dine små. Samtidig som du rydder i økonomien vil du også få trang til å rydde opp i hjemmet og i følelsene dine.

Veien videre for deg innebærer å benytte deg av din naturlige intuisjon i hverdagen.. også når du åpner deg for å bruke intuisjonen din vil du forstå hvilken vei som er rett for deg.

Kjærligheten kommer til deg igjen, men ikke før du har lært deg å prioritere deg selv først snuppa! Du må elske deg selv før du klarer å åpne deg opp for en ny kjærlighet inn i livet ditt...Nyt å være alene nå. Du trenger å bli bedre kjent med deg selv uten å vere avhengig av andre!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...