Gå til innhold

Plutselig veldig mye gulp!

Anbefalte innlegg

Gjest MammaentilMia
Skrevet

De siste to dagene har vært ekstreme. Jenta gulper opp nesten all melk. Noen ganger er gulpet tjukt som grøt. Ho raper både under og etter måltid. Bruker Collett mme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Weegirl på 6 uker har begynt med det samme. Pupp, en liten lur, og så kommer mye av melken opp igjen. Plutselig fikk vi bruk for smekke gitt.....!

Gjest MammaentilMia
Skrevet

Jeg sitter her nå og vet ikke hvor jeg ikke er dekka av gulp plutselig :P kom masse plutselig.

Skrevet

Her har vi hatt gulpeunge også, på nesten alle bilder har hun på seg en svær smekke nesten større enn ungen selv, hehe, begynner heldigvis å gi seg litt nå :) Men både jeg og babyen har hatt flere klesskift per dag :P ikke vits i å pynte seg akkurat, hehe.

Gjest MammaentilMia
Skrevet

Jeg har NAN ståendes her også. Jeg prøve en flaske med det istad og ho har ikke gulpa etterpå. Kanskje det er Collett ho plutselig ikke tåler?

Skrevet

Her i huset går det kun i morsmelk, men han gulper enormt mye allikevel. Jeg fikk tips av helsesøster om å

- Ikke løfte han helt opp når han skulle rape, heller legge han litt opp med hodet

- Gi han mindre mat, selvfølgelig bare om han la på seg normalt

- Ikke bevege så mye på han etter amming

Det fungerte en liten stund, men nå er det enorme mengder igjen. Hvis det skjer når han ligger på ryggen kan han lage flekker større enn ungen selv.

Er ikke sikkert problemet er at hun ikke tåler det, men at hun som de fleste andre babyer har problemer med lukkemuskelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...