Gå til innhold

Strippet uten hell?

Lilletrille91+ønske om søsken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38+2 og både ytre og indre mormunn som jm kalte det er myk, og det begynner å bli en del kortere. Ble strippet forrige onsdag, slimproppen gikk på fredagsmorgen, så ble jeg strippet igjen i går. Men her sitter jeg fortsatt like rund :( Jeg er så sliten og lei pga. bekkenet mitt og utrolig dårlig søvn. Lite liv er det også blitt. Merker han dulter et par ganger i løpet av dagen bare, men alt ser i allefall bra ut. Er bare veldig klar for å bli ferdig. men ser ut som om jeg kan sitte her litt til :/ Fler som strippingen ikke har virket på? eller kan det ta lenger tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri blitt strippa selv (ikke vært noe behov for det) men jeg har lest om flere som må strippes 3 og 4 ganger og enda må de settes igang... Så det er visst ikke alltid det hjelper =)

Får håpe det tar seg opp hos deg da =) =)

Men synes det er rart at du ble strippet i begynnelsen av uke 37...

Skrevet

Ble det fordi jeg har vært moden i lengre tid etter hva hun har sagt. Så hun syns ikke det var noe problem. Og jeg sliter VELDIG nå på slutten, så hun mente det var det beste for meg og barnet om det kunne komme til en slutt nå :) hehe

Skrevet

Bare første gang jeg hører om en jm som stripper så tidlig (tross mye plager hos den gravide)

Skrevet

Ble strippet sist noen få dager over termin - uten hell:( Gjorde bare fryktelig vondt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...