Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Krav jeg stiller til veska: - Den skal kunne stå på gulvet (ikke velte overende så alt flyter utover) - den skal kunne hektes på vogna (vi har Simo kombi i svart) - skal være romslig. Har en godt brukt Simo hard stelleveske fra forrige gang, men trenger ny nå.
strikkedilla Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Jeg har stelleveske fra Skip hop fra mitt forrige barn. (Dash diaper bag) Den ser like fin ut som da den var ny. Fikk plass til alt jeg trengte. Den kan anbefales!
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Jeg også har en stelleveske fra skip hop. Ikke fått brukt den enda da, men den virker veldig bra. Jeg kjøpte min hos lekmer.no.
Lilletrille91+ønske om søsken Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Jeg har baby bjørn sin harde stelleveske. Den står av seg selv, jeg klarer fint å henge den på vogna vår, og syns den er veldig romslig. Så anbefaler denne videre
LilleGull2012<3 Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Jeg har kjøpt meg Ju ju be be all! Den er kjempefin, og virker stødig! Sender med link til en blogg der hun anbefaler denne stelleveska! (Ps! kjøpte den via Amazon.com, der jeg da fikk med for og henge opp på vogna til en rimeligere pris enn her i norge) http://siljemilf.blogg.no/1309123522_stellevesken_vr.html
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 18. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2011 Takk for svar alle sammen. Har sett på nettet at babyshop har mange stellevesker fra OiOi, noen som har erfarigner med disse? Ganske stive i prisen, men "lett tilgjengelig" å få tak i.
Koala *g07* Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Fornøyd med Allerhand stelleveska jeg hadde til eldste. Skal nok gå for den nå også.
1+1 blir 3 Skrevet 18. november 2011 #8 Skrevet 18. november 2011 Jeg bestilte jujube be tween fra bleieboden.no, mannen ville ikke ha for stor veske, jeg ville ha stor nok, og denne passet begge ypperlig. Virker kjempekjekk, god plass, smarte løsninger, og lett å tørke av noe jeg hadde som kriterie. Gleder meg til å ta den i bruk:) inne på bleieboden.no ligger det også demonstrasjonsfilmer av de forskjellige jujube veskene, veldig kjekt! Handlet også med koppholder til vogna, ekstra oppbevaringsveske i samme utførelse som stelleveska (tenker å ha liggende under vogna med noen reservebleier og våtservietter) samt opphengskroker og smokkholder til å henge på bagen, vips så fikk jeg gratis frakt fordi jeg handlet for over 1500kr, og tre dager senere var pakken i hus. Kjempekjekt:)
brutussa Skrevet 18. november 2011 #9 Skrevet 18. november 2011 jeg har bestilt OiOi fra lilleprinsen.no, dyr ja, men så ser de ikke ut som en tradisjonell stelleveske heller
1+1 blir 3 Skrevet 18. november 2011 #10 Skrevet 18. november 2011 Synes oioi har mange fine vesker, men vil ikke ha en som lett blir stygg, noe jeg er redd for med flere av disse, da vi har kjøpt emmaljunga nitro city vogn hvor veska blir hengende ganske lavt... Kjekt å ha ei stelleveske hvor man bare kan tørke av sølesprut ++ man kan jo evt impregnere veska, men føler meg ikke helt trygg på at det hadde berget stoffet heller... Men hvis ikke dette hadde hatt noe å si hadde jeg muligens gått for ei nydelig grønn fra oioi med brokademønster. Sååå fin, og alt for fort stygg i stoffet...
Halaine1989 Skrevet 19. november 2011 #11 Skrevet 19. november 2011 Kjøpte denne fra byStroom sist svangerskap http://bystroom.dk/babystroom-pusletasker-39/alma-42/alma-black-100.html Og er kjempe fornøyd med denne. Jeg bestilte den fra Danmark, og da ble den litt dyr, rundt 1100 kroner med toll og mva tror jeg. Ser at den selges også på lilleprinsen.no, men jeg har hatt dårlige erfaringer med levering av varer derfra så holdt meg unna de.. Vesken er stor og romslig, så jeg satser på å kunne bruke den som stelleveske til mine to små - irske tvillinger her i hus, så trenger stor stelleveske jeg også + At vesken er RÅfin og kommer til å brukt som overnattingsbag senere samt skolebag/veske til mor regner jeg meg Den er i skinn, så også litt manding til samboern
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 29. november 2011 Forfatter #12 Skrevet 29. november 2011 Da har valget falt, og det ble en OiOi Hobo City Check black and white, kjøpt litt på impuls i Sverige til 999 SEK. (dyrt, ja). Likte at den var såpass stor og hadde kraftig glidelås som kan lukkes helt slik at ting ikke ramler ut. Og den passer fint til den svarte Simo Kombi vogna vi har.. Jammen ble den ikke godkjent av samboeren når jeg kom hjem og:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå