Gå til innhold

Har hatt eller skal ha planlagt keisersnitt på Fredrikstad sykehus?

Anbefalte innlegg

Skjønner at det er stor forskjell på praksisen på de ulike sykehusene i landet... noen som har lyst til å dele noen erfaringer og/eller opplevelser fra Fredrikstad sykehus? Skal nemlig ha planlagt ks der i desember.

Når hadde dere ks i forhold til termindatoen, positive/negative erfaringer, noe det kan være lurt å tenke på osv.?

Takk for svar! :-)

Fortsetter under...

Hei.

Jeg skal snart ha mitt 3 ks på SÖF. De to förste gangene ble disse utfört 14 dager för tiden men denne gangen skal det kun taes 1 uke för. Tror de har endret rutinene fordi det beste for babyen er å ligge til uke 39. Selve operasjonen har jeg hatt god ärfaring med men jeg har mött på en del utrivelige og lite hjelpsomme ansatte på föden...

Om det er ditt förste ks så anbefaler jeg en bellybandit eller tilsvarende stötte til å bruke den förste tiden. Det avlaster litt for sår muskulatur og stötter opp såret litt.

Lykke til:)

• 3 uker senere...

hei, jeg hadde planlagt ks sommeren 2010, jeg hadde det to dager før termin.

jeg syns de var grei på oprasjonsstua, men det gjorde ikke noe sårskift eller noe etter oprasjon. fikk beskjed om og gå med blodig plaster over såret i 14dager. så jeg byttet hjemme. ellers syns jeg de var litt surrete etter ks tok det1,5time før jeg fikk se mann og barn. ikke noe hjelp i etterkant mens jeg var på sykehuset heller. så stå på ditt, be om sårskift og hjelp om du trenger det. en må bare være hard tilbake mot de der inne. lykke til og kos deg masse i tiden framover. tiden går ALT for fort.

julehilsen fra oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...