Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Han har tynne ullsokker fra Janus og Pierre Robert, men jeg syns han alltid er kald på bena når han bruker dem.. Han har fått noen tykke også, men det er kun de hjemmestrikka sokkene fra moren min som gir en fin varme (100% ull), men de er snart for små.. Hvilke sokker anbefaler dere og hvor kan jeg evt. få kjøpt "hjemmestrikka" sokker? (Har handlet på eple.no, men det er vanskelig pga varierte str).
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Vi har noen tykke, fine ullsokker fra Janus sin prinsessekolleksjon, men de tror jeg muligens har gått ut av produksjon nå, for jeg har ikke sett dem i butikken i det siste.. Men jeg har ofte lest her inne at det beste å ha på foten deres hvis de bruker Gore-Tex vintersko, er sånn teknisk ullsokk ala Ulvang. Så her kjøpte jeg inn en del tekniske ullsokker på en vanlig sportsbutikk da det var salg forleden, lurer på om det var McKinley Hemsedal sokk det het? Sånne sokker får man jo flere steder, og de er ofte ganske rimelige også.
Puppen og lillemor Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 mitt beste tips for gode varme føtter er lag på lag.. så jeg bruker heller to lag tynne ulllsokker enn en tykk sokk. Har kjøpt noen veldig fine helt tynne ullsokker på polarn & pyret, og så bruker vi tynne janus ullsokker utenpå (disse er "tynne", men likevel mye tykkere enn polarn & pyret sokkene). Alternativt har snuppa ullstrømpebukse med en janus ullsokk utenpå.. Janus sokken tenker jeg bytte ut med en enda tykkere ullsokk når det blir kaldere
soldeig Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Jeg har kjøpt mye trysilsokker på europris, gutten er alltid varm på beina
Lemonia Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Vi er veldig fornøyde med Polarn o Pyret sine. Ellers er jeg enig i at to tynne lag er bedre enn ett tykt.
togutter-08og10 Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 to lag her også, men i ull da på han på tre år og han har ikke klaget på kalde føtter enda. Og et annet viktig poeng er å ha stor nok sko så det blir litt luft inni dem. Trange sko er ofte kalde. apotek 1 har tilbud på ullsokker, 4 eller 6 par for 150 kr. Ellers har vi brukt det meste både ullvang og Janus og name it i ull. Bare husk å vaske ulsokker ofte, hverfall de som er rett på kroppen for da isolerer dem best. (selvfølgelig med milo da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå