solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Jeg går utifra at dette kun kommer av at hun kjente etter hvor moden jeg var... (hun strippa ikke) eller????? Var forresten veldig moden og myk... 2-3 cm åpen... =) Så da er ikke de veldige smertene mine forgjeves med andre ord... Spørsmålet nå er bare... hvor lang tid tar resten????
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Jeg var hos jordmor i går og hadde også 2-3 cm åpning, hun tøyde den til 4 cm, så fikk jeg beskjed om å dra på apoteket og kjøpe klyx, ta den og på kvelden drikke ett eggeglass med rødvin og så ha sex. Hun regna med at jeg kom til å føde innen ett par dager, har termin fredag jeg da. Fulgte oppskriften hennes jeg og det har resultert i sterkere kynnere og menssmerter så virker som noe har begynt å skje Har ikke hatt vondt noe sted i hele svangerskapet så kjenner jo at noe er annerledes. Skal på akupunktur i dag også, så tenkte å spørre om hun kan sette noen magiske nåler som ikke bare modner men setter litt fart på sakene
gutt på 2, jente i magen Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Jeg var til kontroll for et par uker siden, da skjekket hun åpning, strippet ikke. Blødde en god del etter dette (så og si hele den dagen). Men var rosa, ikke mørkerødt. Spurte om dette var normalt og det var det. Hun sa jeg godt kunne blø i noen dager etterpå. Så lenge det ikke er rødt blod og ikke store mengder er det ikke noe farlig hvertfall. Bare tegn på at ting modnes:) Var til ny kontroll i går og ble skjekket da også, har ikke blødd noe etter dette. Masse lykke til, så spennende at det kanskje skjer noe snart da. Hvor langt er du nå?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2011 Ok, takk.. var som jeg trodde =) Som sagt strippa hun meg ikke fordi jeg bare er 37 uker, men pga de siste uken med voldsomme kynnere, tegningsblødning, konstante mens smerter (voldsomme de også) så ville hun sjekke hvordan det stod til der inne. Hun sa at siden jeg er 3.gangs så kan jeg gå slik i ytterligere 3 uker, selv om hun tvilte sterkt på akkurat det!!! Rett og slett fordi jeg var såpass moden og begge de to forrige kom i uke 36 og 37... Blør litt enda og det er ikke rødt, men ikke rosa heller... og det kommer mer nå enn forrige uke når jeg hadde tegningsblødning. Og jeg er avhengig av paracet for å overleve spesielt ettermiddagen og kvelden + natta....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå