Gå til innhold

Ang testing ( CB+ ) Samme som på assistert befrukting

Anbefalte innlegg

Har noen av dere testet med cb+ og sett at test streken forsvinner etterhevrt??

Jeg er veldig i tvil om hva dette betyr?? Har testet positivt i ca 5 dager nå,.... streken forsvinner altså etter en stund!!!

Testene jeg har tatt har liksom ikke blitt så sterke som jeg har håpet. Men i dag på morgenurin kom det frem en tydelig strek. Problemet er at den forsvinner nesten helt etter et par timer,... Jeg har lest / hørt at om man er gravid så blir streken værende leeeenge!!!

Testen ble tatt 06.30 i dag,.. og nå er den knapt synlig( men jeg ser den altså). Det tok et par minutter før den var veldig tydelig også...

Dette er med cb +, og jeg lurer på om dere har noen erfaringer på dette???

Rugedag 14 i dag fryseforsøk

PS: Jeg er ikke så veldig optimist ,... men et knøttlite håp er det jo;)

Håper dere ikke blir lei av disse oppdateringene mine,.. men jeg blir bare sååå forvirra, og det er godt å kunne lufte seg litt her;)

Fortsetter under...

Du skal jo ikke lese av resultatet etter det har gått 10 min, det er derfor de sier at man skal hive testen i stedet for å dra den frem igjen senere. Testene kan forandre seg etter dette, og da får man feil resultat. Var det en tydelig strek som var der lenger enn 10 min så er du gravid.

Hmm jeg har bare tatt 2 stk CB + i mitt liv, den ene fikk jeg en syltynn tråd på, og på den andre fikk jeg en bred strek som kom med en gang og forsvant etter noen minutter. Jeg har prøvd det meste og har best erfaring med billigstrimler fra Wondfo, de lyver aldri;-) Ellers hadde jeg spurtet til apoteket og kjøpt en CB digital, da får du det "svart på hvitt" Men tror ikke du kan være så uheldig å havne borti 5 defekte tester på rad, så du er nok gravid;-)

Tror ikke du skal bekymre deg for at hcg ikke stiger.. Det er veldig forskjell på testene, noen krever en del mer hcg enn andre. Og CB+ har en tendens til å ikke være pålitelige..

Men når du får en svak strek på andre merker så ville jeg tolket det veldig positivt:)

Lykke til:-)

Annonse

Hcg på 56 på dag 15 etter innsett...... så dette går ikke veien,.. Skal ta en blodprøve i morgen bare for å være sikker. Men kjenner tr er på vei,. og litt småspotting på vei. Så dette er over før det i hele tatt startet. Håper jeg kan komme tilbake om ikke lenge!!

Tvi tvi dere andre heldige gravide;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...