Gå til innhold

Blir ikke klok jeg..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fulgt med meg de siste dagene vet at det har vært veldig mye frem og tilbake....

Testene jeg har tatt har liksom ikke blitt så sterke som jeg har håpet. Men i dag på morgenurin kom det frem en tydelig strek. Problemet er at den forsvinner nesten helt etter et par timer,... Jeg har lest / hørt at om man er gravid så blir streken værende leeeenge!!!

Testen ble tatt 06.30 i dag,.. og nå er den knapt synlig( men jeg ser den altså). Det tok et par minutter før den var veldig tydelig også...

Dette er med cb +, og jeg lurer på om dere har noen erfaringer på dette???

Rugedag 14 i dag fryseforsøk

PS: Jeg er ikke så veldig optimist ,... men et knøttlite håp er det jo;)

Håper dere ikke blir lei av disse oppdateringene mine,.. men jeg blir bare sååå forvirra, og det er godt å kunne lufte seg litt her;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi blir langt i fra lei, kan du skjønne :) Alltid spennende å følge andre i samme situasjon.

Når det gjelder testene skal de vel leses av etter 5 min og deretter kastes eller noe sånt? Og dermed skal jo din være gyldig? Uansett er det ikke sikkert du har så veldig mye hcg enda. Jeg hadde definitivt hatt et håp enda hvis jeg var deg, men kjenner såå godt til usikkerheten... Ønsker deg masse lykke til og sender en god klem :)

Og du, hold oss oppdatert da ;-))

Skrevet

Hei, sist jeg var gravid skjedde det samme hos meg, ble borte ganske fort. Så at den forsvinner igjen spiller nok ingen rolle!

Gratulerer så mye med positiv test:)))

Skrevet

Blir ikke lei, skjønner godt at du trenger å lufte frustrasjoner og spørre om råd :-)

På samme måte som at streker som kommer etter oppgitt tid på bruksanvisningen ikke teller, så spiller det ingen rolle hvor lenge streken blir værende. Ikke så mye annet å gjøre enn å vente å se hvordan det utvikler seg de neste dagene.

Skrevet

Kjære deg, for en berg og dalbane du igjen befinner deg på nå. Vet jo dessverre altfor godt hvor slitsomt det er. Det er som en annen her nevner, at testen bare er gyldig i 5-10 min og det har nok ingenting å si at streken forsvinner. Det at testene har ulik styrke på streken skal du heller ikke tenke på. Det kan skyldes ulik mengde fargestoff fra test til test og at konsentrasjonen av hcg i urinen din er ulik. Og det kan jo variere selv om hcg verdiene egentlig er stigende. Jeg vil anbefale deg å ta to hcg prøver så får jo du et mye mer sikkert svar. Men det vet jo du dessverre alt om som har vært med på dette før. Ønsker deg bare masse lykke til og jeg krysser alt jeg har for at du virkelig lykkes denne gangen. Masse gode klemmer fra meg :-)

Skrevet

Tusen takk Glow.

hmmm,.. tok ene A 1 ( apotekes test ) på dagen i dag. Det var kun en kjemoesvak strek som kom opp der også,.. og måtte vente et par minutter før jeg virkelig så den. Frykter fallen hcg her,...IGJEN:(

Skrevet

Hcg på 56 på dag 15 etter innsett...... så dette går ikke veien,.. Skal ta en blodprøve i morgen bare for å være sikker. Men kjenner tr er på vei,. og litt småspotting på vei. Så dette er over før det i hele tatt startet.

Tvi tvi dere andre

Skrevet

Hei!

Ser at du desverre har mistet flere ganger... Så skjønner at du er redd hcg verdien er lav. Vil bare si at det fortsatt er en mulighet for at spiren/spirene dine har klamret seg fast. Jeg hadde en hcg verdi på 42 på dag 14, som så økte til 119 på dag 16. Er i dag 34+4... så ingenting er umulig. Kan være at hcg nivået har begynt å stige sent. Mener ikke å gi deg falske forhåpninger, vil bare si at det kan gå an:)

Masse lykke til!!!

Skrevet

Tusen takk for,- og så bra at det gikk så fint med deg. Etter noen år i dette gamet så begynner man å kjenne kroppen sin, og jeg kjenner igjen dette :(

Spotter allerede, og er allerede innstilt på nytt forsøk over nyåeret. Nå skal også Porsgrunn ta en rekke prøver av meg før vi kaster oss på nytt fryseforsøk. Har 7 egg på frys og et uttak igjen, så har absolutt IKKE gitt opp håpet om et lite nurk en dag;)

Skrevet

tusen takk for svar skulle det stå da;)

Skrevet

Det var ikke noe gode nyheter Aurora, hadde så unnet deg at det gikk riktige veien denne gangen. Jeg er sikker på at du får babydrømmen oppfylt, det er nok bare spørsmål om tid. Det rette egget, under rette forhold i livmoren. Så bra at du ser fremover og at de vil utrede deg videre. Jeg var jo igang med det samme hos Hausken etter mine aborter, og dette fryseforsøket som lykkes var bare noe vi gjorde i mellomtiden siden vi hadde så mye egg på frys. Hadde jo en kjempeblødning i uke 6, og var overbevist at det var nok en abort. Men jammen klorte ikke begge eggene seg fast, selv om blødninger kom fra livmor. Kan nesten ikke fatte at jeg er 27 uker på vei med tvillinger og jeg tør ikke glede meg for mye. Mange år med nederlag har satt sine spor langt inn i ryggmargen og jeg tror nok ikke det før de er kommet vell til verden.

Det krever en sterk kvinne å holde ut denne prosessen og det har jo du vist at du er, så behold troen selv om det virker mørkt og håpløst mange ganger.

Mange varme klemmer til deg

Skrevet

hcg 21!

Men snart er det nytt år NYE muligheter!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...