Gå til innhold

Noen som har erfaring med Apotek1 sin graviditetstest (topakning)?

Anbefalte innlegg

Er på syklusdag 34 nå og tror IKM-dagen har vært. Tok en test idag tidlig som var blendahvit, men ingen spor av tanta enda. Det står på pakningsvedlegget at testen kan brukes fra og med dagen etter forventet menstruasjon. Noen med erfaring?

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en sånn 2-pakning, og den ene testen virket ikke. Ugyldig eller hva det var som sto på pakken (hvis det kom sånn og sånn strek). Den andre var negativ, men litt vanskelig å lese synes jeg. Kjøper ikke den flere ganger.

Liker best de digitale jeg da, så er det ingen tvil.

Nå trenger jeg forhåpentligvis ikke flere på en stund, for jeg er 9 uker på vei :-)

Ja! Testet dagen etter ventet mens, og dagen etter det igjen. Negative, begge to. Ventet på mensen, ventet enda litt mer, fikk akutte cravings etter laks(?!!) og hjemmelaget potetmos, og kjøpte en clear blue digital. Gravid, ja.

Takk for tilbakemelding, og gratulerer til begge to!

Håper jeg kan snike meg inn her snart jeg også:)

Godt å høre at jeg enda kan klamre meg til et lite håp. Hvis ikke tanta har dukket opp iløpet av noen dager skal jeg jammen gå å kjøpe meg en digital test!

Annonse

Nå har jeg begynt å spotte..snufs.. Etter 11 pp, en MA i uke 10 og to kjemiske kjenner jeg at jeg er DRITTLEI!

Uff, men må bare prøve og brette opp armene på nytt igjen. Hadde jo vært kjekt med en spire i julegave :)

Apotek1 sin graviditetstest er jo ganske billig, og heller ikke så veldig god. Jeg tok test to ganger for snart to uker siden, og begge ga en veldig lys rosa strek og en rød strek. Ble jo veldig i tvil, spurte på apoteket, og de sa at det bare var å gratulere, jeg er gravid :) Har heller ikke fått mensen siden, så da er jeg vel gravid da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...