Gå til innhold

Spotting og graviditet, det er mulig:)

Anbefalte innlegg

Siden jeg sluttet med hormoner (p-pilla) har jeg vært spotter. De første syklusene kunne jeg spotte mer eller mindre hele tiden. Etterhvert gikk det seg noe til, men jeg spotter alltid 3-7 dager før mens. Spottingen har gjort meg frustrert rundt det å bli gravid og jeg har siden vi staret med forsøkene tenkt at "dette kommer ALDRI til å gå".

I forrige uke begynte spottingen som "normalt" noen dager før IKM. Jeg var da sikker på at løpet var kjørt, men spottingen utviklet seg ikke som den pleier og på søndag testet jeg positivt! I går var spottingen helt borte og jeg krysser nå alt jeg har på at jeg ikke får se spor av spotting eller tanta på lang, lang tid.

Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg selv lette etter lignende historier da jeg var prøver. Jeg var som sagt helt overbevist om at det aldri kom til å gå, og lette etter lykkelige "spottehistorier" hver eneste dag. Nå vet jeg selvsagt ingenting om hvordan denne graviditeten ender siden det er så tidlig, men jeg har nå i hverfall bevist for meg selv at jeg kan bli gravid selv om jeg spotter relativt mye:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143786368-spotting-og-graviditet-det-er-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halleluja, for et innlegg! Takk, takk, takk, for at du skrev dette. Jeg spotter selv, og har begynt å tenke nøyaktig det samme: dette kommer aldri til å gå. Nå har jeg akkurat gått fire dager på IKM overtid (spotting men ingen reell mens), men dessverre kom mensen i dag for fullt. Men det at du har opplevd å spotte, og at det likevel ikke alltid betyr at mensen kommer, gir meg håp om at det kan bli sånn for meg og en gang! :)

Hei. og takk for ett godt innlegg!

I mitt forrige svangerskap fant jeg ut at jeg hadde jeg "EL-spotting". Etter mye lesing, løste dette litt av gåten min.

Dette er egentlig supert for oss håpefulle, for å lett kunne finne eggløsning hvis en har EL Spotting.

viser til link :-)

http://www.justmommies.com/articles/ovulation-spotting.shtml

btw :GRATULERER!!!

Tusen takk:) Det er veldig stas, men litt skummelt og uvirkelig også:)

Vi fikk det til på fjerde forsøk, så er ydmyk når det gjelder det. Var forberedt på å bruke mye lenger tid.. Jeg utsatte også prøvingen en stund fordi jeg var helt overbevist om at spottingen ødela for oss. Men så feil tok jeg.

Så ikke gi opp selv om dere spotter, det er absolutt mulig å bli gravid:)

• 7 måneder senere...

Annonse

Jeg pleide å ha spotting maks 1 dag før mens og så kom alt i gang.

Den siste gangen jeg ventet mens fikk jeg spotting som varte i 4 dager og så bare stoppet det igjen.

Syns det var rart at jeg spottet i så mange dager, men jeg var gravid:)

Gratulerer så mye:) (litt lenge etter) og lykke til med fødsel og tiden framover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...