håp_84 Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Har i hele natt og dagtidlig berre kjent et par dult... Har drokke og spist men ikke noe bedring...hun er til vanlig veldig aktiv.. Er eg hysterisk eller bør jeg ringe sykehuset?...
to jenter og ett gull i magen Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 hvor langt er du på vei? jeg ringte føden i helga for hadde kjent noen dult på ett par døgn. og da blir jeg hysterisk og redd siden han er veldig aktiv til vanlig. men jeg ble avvist..... virker nesten som det ikke skal være liv i ungen før jeg får komme. drikk et glass brus eller litt sterk saft og legg den på sofaen på ryggen:) og bare slapp av så kanskje du kjenner litt:)
Desembernisse Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Det er helt sikkert normalt, men hvis du er engstelig er det betandig bedre å ringe en gang for mye. Føden er for alle oss gravide - og deres jobb er å berolige oss! Snuppa mi er også veldig aktiv, men hvis hun har hatt en turbodag så er hun ganske rolig neste natt/morgen. Ellers kan det jo være at hun har snudd litt på seg slik at du ikke kjenner bevegelsen like godt. Er stor forskjell hos meg når hun sitter eller ligger med hode ned! Det som får mest fart på snuppa her er et iskaldt glass med vann, og så en liten siest på sofaen, gjerne med musikk på, da våkner hun ganske kjapt.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Hvis du er bekymret, så ringer du Bedre å ringe en gang for mye, enn en gang for lite
To tette <3 Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 En skal alltid ringe når en kjenner mindre liv enn vanlig. Tar heller en tlf eller ti for mange, enn en for lite...
håp_84 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2011 Jeg ringte og di sa jeg måtte komme med en gang!ble møtt av en koslig jormor som tok sparketest og hørte på hjertelyd..var også inne til ultra lyd og alt var kjempe fint:) di sa at ofte blir gjerne ungene litt rolige før fødselen så da gjenstår d å se:)er 36 og noen dager i dag;) var godt å få sjekket d opp!!
Pandapunda Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 Jeg har en vanligvis svært aktiv tulle i magen, i forgårs fikk jeg sjokk, kjente henne ikke annet enn to små dult! ( Uke 39) og reiste til legevakten, alt var fint. I går var hun aktiv hele tiden omtrent, i dag er hun ikke så aktiv igjen. Men hun har festet seg, kanskje det betyr noe. Ellers fikk jeg samme svar som rett over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå