LilleBitteliten Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Hadde jeg fått en sønn i dag hadde jeg kanskje gitt han navnet Nils. Synes det er fantastisk flott!! :-) Hva synes dere? Og hva hadde dere kalt deres sønn, om dere hadde fått en nå?
☆☆☆ Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Nils er kjempefint. Om vi hadde fått en sønn nå, ville vil kalt han Lars. Men det er ei jente, og jeg aner virkelig ikke hva vi ender opp med. Jeg har en lang liste over kjempefine navn, som han bare synes er greie nok, og han har tilsvarende liste med navn jeg liker, uten å elske....
Frøken Ubesluttsom Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Jeg liker ikke navnet Nils. Jeg syns det er kjedelig, men jeg har ingen ide om hvorfor. Hvis jeg hadde fått en sønn i dag ville jeg kalt han Kornelius, Thorleif eller Konrad.
prebs Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Nils r kjempefint:-) Usikker på hva jeg hadde valgt i dag, gitt.
inimini Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Jeg liker ikke navnet Nils. Syns det høres harry og kjedelig ut, men vet ikke hvorfor. Hvis jeg hadde fått en sønn nå hadde jeg kalt han for Erik eller Samuel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå