iskaffe ♂ ♀ Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Her er vesla mest glad i mme enda.... dagen vår ser sånn ut: Morgen: 100ml vann blandet med grøt pulver og 100ml mme. lunsj: mme og litt frukt middag: halvt middags glass og vann mellom måltid etter middag: ca 210 ml mme kveldsmat: 100 ml vann med grøtpulver og 210ml mme... Er sjeldent hun spiser opp alt... Er dette nok?
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 14. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2011 Hun er forresten snart 8 mnd...
Lille- MO Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 jeg tror ikke noen kan svare bedre på det spm enn vekta hennes:) samt søvnen og om hun er fornøyd osv.. så lenge hun legger fint på seg så er det nok. alle er forskjellige og legger på seg forskjellig, noen barn er mer aktive enn andre og trenger mer mat. Min på 7,5 mnd spiser grøt morgen og kveld og et glass fruktpure midt på dagen. ellers får han vann og så mye mm han vil ha. og han legger mer enn godt på seg så jeg vil tippe at jenta du får det hun skal ha. Men som sagt, vekta vil gi deg rett svar:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå