Gå til innhold

På storbytur med en liten en!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på en storby weekend om ikke så lenge.

Andre som har hatt med en liten en? Min er 3mnd.

Lurer i forhold til det med vogn og gå ut å spise og div. Hvordan man gjør det rent praktisk. Skal ha med meg baby bjørnen, men litt vanskelig å spise med han på magen;0).

Skrevet

Vi var på storbyferie da minstemann var 7 uker. Måtte velge restauranter hvor vi kunne ha med vognen inne ved bordet. Sjeldent det var ett problem. Brukte bæresele, meitai, når han ble litt lei av å bare ligge i vognen. Og brukte den på flyplassen. Veldig lett å reise med så små, de sover jo som regel endel. Kos deg på tur!

Skrevet

Vi var på cruise da junior var 5 mnd. Det gikk kjempefint, og selv om det var nok av trange smug å tråkle seg gjennom så går det bra så lenge man er to (en til å se etter trafikk og en til å styre vogna ;) )

Når vi skulle ut og spise fant vi bare en cafe/restaurant hvor vi kunne ta vognen med inn og sette ved siden av bordet. De fleste byer og turiststeder (i Europa i alle fall) hjelper med glede til etter min erfaring, flytter bord og ordner til så man får med seg lillen :) Det eneste stedet de ikke var så hjelpsomme var en liten lokal cafe langt inne i Napoli, men det var nok mer av praktiske årsaker (liten fortauscafe, men jeg MÅTTE amme lillegutt).

Og det fine med de små på den alderen er at når de blir slitne, så sovner de bare :) Ikke noe mye prakk med sovetider ;)

Husk bare hvis dere skal til et varmt sted at du har med masse flaskevann til lillen når dere skal ut, de blir fort dehydrerte! Vi hadde en tåteflaske liggende i stellebagen som vi fylte opp hver morgen.

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...