Leirha Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Den siste uken har jeg hatt så innmari vondt i hodet. Ingenting hjelper. Jeg slet mye med de i mine forrige svangerskap også. Det er ikke noe jeg plages med til vanlig, heldigvis. Men jeg merker plagene sniker seg raskt innpå nå, Elsker å være gravid Heh, ikke tull altså,jeg elsker å være gravid, men fra midten av svangerskapet, ikke 1 trimester.
*LilleTroll + spira Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Jeg kan signere den! Konstant hodepine.. Ikke no hjelper. Paracet har jeg prøvd, men det var uten effekt.. Så liten vits i å ta det da. Må legge til at jeg har vært både forkjølet og hatt skikkelig betente bihuler nå de siste ukene, noe som jo ikke gjør det bedre (sittet oppe ca 4-5 timer hver natt med durabelig skallespreng..).. Så her det letter litt på trykket når det bedrer seg. Er endel plaget med hodepine til vanlig og. Så fort jeg har litt mangel på søvn, blir stresset, går lenge sulten... da setter det seg i huet. Hormoner kan bidra til hodepine, men spiser du kanskje noe nå som du til vanlig ikke spiser? Når jeg tenker meg om så er jeg på brød-kjøret nå.. Noe jeg vanligvis holder meg unna grunnet gjæren (kroppen min er ikke videre glad i det). Kanskje jeg skal vende tilbake til ryvitaene mine og se om det kan hjelpe liiiitt. Lykke til, hodepine er no dritt!!
***Curious*** Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Har du forsøkt med massasje av nakke og skuldre + varmepakker her? Kan hjelpe... Får plage din kjære litt med det i dagene som kommer og se om det hjelper Om ikke annet får du i allefall en deilig nakkemassasje!
FireFineTroll Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Jeg sliter også med hodepine... Men vet ikke helt om det skyldes hormoner eller stressnakke, vondt i hodet gjør det ihvertfall CRAP!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå