Gå til innhold

Ammesinglett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet mange kortermede ammetopper,men sliter med å finne singletter som er i bomull som ikke koster alt for mye. Har noen noe tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt svarte Singletter fra Boob, veldig fornøyd. Kjøpte de fra en butikk som heter Mor og Meg.

Skrevet

Jeg har kjøpt på lindex.

Er kjempe fornøyd med de, og bruker de nesten hele tiden.

Tror de koster 150,- kr.

Skrevet

jeg kjøpte på h&m, helt enkle svarte ammesingleter til 149,- tror jeg det var. er en bittebitteliten sløyfe foran og fin strikk under brystene:) så den er som å ha på ammebh.

Skrevet

Jeg sverger til hm sine. Billige og gode! Tror det er 149kr for to?!? Har hvertfall kjøpt de flere ganger i to-pakninger...:)

Skrevet

Har ikke sett ammesingletter på hm her i bergen eller på nettet! Noen som vet hvor de finnes?

Har fosøkt den fra Lindex - 150 kr. Helt ok singlett, litt kort og vid form og ikke noe tildekking over brystet. Må ha topp over som dekker over brystet ute. Boob sin er fantastisk, men også fantastisk dyr... Men det er kanskje verd det siden man ammer ganske lenge. Har invistert i topp med lange ermer og singlett - litt vel dyrt for et så kjedelig plagg, men kommer nok til å bruke det en del ute blandt folk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...