Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaaaa, de må da vell overleve en liten opptining vel!! Krysser fingrene for deg!!

Jeg sitter herved som ruger på det ene egget av 9 som ble noe av! Nå er det bare å håpe! Og legen sa at neste gang skulle de bruke mikroinjeksjoner for å se om flere egg ble befruktet, så det var jo uansett godt å høre at det er noe mer de kan gjøre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...jeg har samme opplevelse som deg!

Var på samtale for 13 måneder siden, og fikk brev fra St.Olav i september. Ringte nedover og fikk beskjed om å ta kontakt ved neste menstruasjon.

Ringte nedover igjen og ble henvist til apoteket for å hente medisiner.

Kort beskjed på telefonen og hva som skulle gjøres når, og når jeg skulle møte opp på ultralyd.

Følte meg litt som en vare på te samlebånd, mende har det sikkert travelt og har mange de skal hjelpe. Vel og bra det, men jeg savner litt mer personlig oppfølging.

Dette er jo så veldig viktig for oss og vi har mange spørsmål vi ønsker svar på...

Uansett; det gikk ikke så bra for meg. Ingen egg å finne, selv om ultralyd sa at dette så riktig så bra ut! Gigantisk nedtur.

Ike fikk jeg noen forklaring på hvorfor det gikk som det gikk heller. De virket til og med overrasket ovr resultat selv. Mulig det ikke skjer så ofte.

Har kommet meg etter nedture forrige uke og prøver å se positivt på forsøk 2, som starter i mellomjulen.

Ønsker deg masse lykke til!!!!!

Skrevet

Hos meg fikk de ut 12 fine egg igår, tilbake for å sette inn på mandag! Er utrolig spent!! :))

Går dere andre på Lutinus? For noe dritt, og så 3 ganger til dagen helt frem til graviditetstest om 2 uker:/ Jaja, hvis det opptimerer forholdene så er det vel verdt det:)

Ønsker alle en strålende lørdag og fortsatt god ruging for dere som har kommet så langt;)

Klem klem

Skrevet

Ja, jeg går på lutinus, synes i grunnen det er helt greit, liker det mye bedre enn crinone! Haaater crinone, ble megasår der oppe (beklager uttrykket) og det skulle settes et halvtime før leggetid og så måtte jeg være i bevegelse i den halvtima, bare teit, om jeg ikke var i nok bevegelse kom det ut store tyggislignende greier (beklager igjen!!)! Mye bedre å sette tre ganger om dagen å få ut litt rester av tabletter!

Men det var nå min mening... :P

Skrevet

Ja, altså pillen i seg selv er ikke noe problem, bare stress å huske på å ta den 3 ganger til dagen:) Jeg kjenner ikke til crinone, har kun gått på puregon og orgalutran sprøyter.. Men det hørtes stress ut å måtte være i bevegelse en halvtime og så rett før leggetid i tillegg:) Godt du er ferdig med det da! Men leste på pakningsvedlegget at Lutinus har bivirkninger som symptomer ved graviditet, tretthet, kvalme, brystspreng og lignende, så da blir det jo litt vanskelig å skikke ut om det faktisk ER symptomer på graviditet eller bare bivirkninger:/

Nei, på tide å finne fram adventstaken og tenke på noe annet sånn at mandag kommer fortere! :))

Skrevet

Åh, søren, jeg var ikke klar over det med symptomene, for noe dritt da!

Da tror vi jo vi er gravide uansett, det er jo bare dårlig gjort!!

Jeg er vell på dag 3 (eller er det 2??) som ruger nå, og jeg må bare innrømme at jeg blir litt sprø! Jeg har fortsatt bittelitt ubehag etter uthentinga, så jeg kjenner "noe" der ofte, noe som gjør at jeg tenker på det nesten konstant! I natt sov jeg nesten ikke en gang... Jeg har i utgangspunktet veldig troa på at dette kommer til å sitte, men så tenker jeg jo at det er jo sikkert noe galt med meg, det må jo være for godt til å være sant at den faktisk sitter på første forsøk...

Jeg har hatt VELDIG mange kjemiske graviditeter, som har fått meg til å tro at eggene blir befruktet, men ikke fester seg. Men nå ble jo bare 1 av 9 egg befrukta, betyr kanskje det at det ikke var festinga som var problemet? Kan det da bety at jeg har gode sjanser siden dette egget så "nydelig" (sykepleierns ord) ut?? Hva er oddsen min prosentvis? Noen som veit??

Jeg er sykmeldt et uke til fremover nå, men jeg veit da søren hvordan jeg skal klare meg tilbake på jobb før jeg veit resultatet, ligger for mye våken om natta! Tror jeg må begynne å duppe på dagen eller noe, men det gjør jo ikke nattesøvna bedre... Sukk... Litt angst, jeg vil så gjerne!!!!

Skrevet

Dytter opp denne jeg:-)

Da er jeg ruger på et fantastisk bra (legens ord) 9-delt fryseegg. De andre eggene overlevde ikke opptining. Men jeg trenger bare ett:-) Skal teste 14 desember - det er lenge til...

Skrevet

Gratulerer!!! Fantastisk bra egg, det hørtes ut som en graviditet synes nå jeg... Og jeg skjønner godt det er lenge å vente, men nå venter vi jo sammen, heldigvis! ;)

Skrevet

Ja jeg håper jo at den sitter nå, men jeg hadde veldig bra egg sist også, så jeg må jo bare vente og se:-) Men kanskje det er desember som er min måned?

Ja det er godt å vente sammen med noen. Noen som skjønner det når dagene ikke er så greie. Vi er ikke spesielt åpne om ivf-sirkuset, så det er godt å kunne lufte tanker og frustrasjone her. He he - jeg pleier å gå på en liten tålmodighetssmell på rd 8. Den kommer sikkert denne gangen også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...