Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Synes fitte høres så hardt og brutalt ut.. Samme som pikk. Har vi ikke noen bedre alternativer?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Søtt er det kanskje ikke, men jeg er litt sjarmert av ordet "høno", og synes det er ett bedre alternativ en f-ordet som jeg aldri noensinne tar i min munn.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 Glufse, genialt Hadde ei venninne som kalte sin for sneglehuset, men så ikke helt sjarmen i det...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 Æsj, sneglehuset! Fordi den var slimete, og det var der snegla skulle inn?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 Rett hjem... Pussy... Vagina Blomsten Tissen Glufsa(så det var nevnt) Det heter tiss eller vagina. De er på samme sted, og en nevner det en snakker om. Noe romantisk ord utenom Blomsten(fra Friends ) kommer jeg ikke på, altså. hehehe.. det skal jo høres litt brutalt ut, dersom det er sexpartner du skal si det til. "kom og ta meg i blomsten" høres liksom ikke like bra ut som "Ta fitta mi hardt"
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #10 Skrevet 14. november 2011 Ja det er så greit å stikke hodet inn der dersom noe er kjipt i verden
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #11 Skrevet 14. november 2011 Hehe, skal vi se... klissete folk sier vel sånn blomst og sånn.. rose.. "din morgenduggede orkidè" haha. det var vel den samlivsekspertsketsjen på radioresepsjonen... syns å huske de brukte ord som "løvens stilk" når de skulle si pikk. Det er vel bare å finne på sine egne ord? egentlig? hva syns du passer? en fyr brukte å si "pusen din" om fitta mi. Jeg ble sjarmert i alle fall syns det er mye bedre en mus.. og høne. sikkert fordi jeg er kattedame.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #12 Skrevet 14. november 2011 Her heter herligheten musa. Syns vel ikke det er så innmari søtt, men iallfall et bedre alternativ enn mye annet. Å fordekke det for mye blir veldig prepubertalt. "Blomsten" har ingenting med mitt underliv å gjøre. Musa derimot er inarbeida som et ok begrep. Om jeg snakker med barn heter finner jeg andre begreper som passer alder, forståelse og tema (vagina, skjede, tissesjura, damerumpa). F-ordet bruker jeg ikke. Ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #13 Skrevet 14. november 2011 Heheh, samboeren min sier kose grotta:P
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #17 Skrevet 14. november 2011 jepp. Hørt om dialekt? Jeg vokste opp med at det het tissesjura. Tror jeg var 10 før jeg oppdaget at det fantes andre ord for jentenes underliv, selv bestemor brukte tissesjura som navn på underlivet, livet ut, hun var født i 1917. Damerumpa (èn m), blir brukt for å forklare tampongbruk til veldig små barn som egentlig ikke trenger å vite hva en tampong er, men som finner en pakke en tidlig morgen og leker seg glugg ihjel før de velger å vekke pappaen med tamponger hengende fra ørene (to separate hendelser). Siden er damerumpa blitt et selvvalgt begrep blandt barna. Ja vi har forresten en del av sorten. Barn altså.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #19 Skrevet 14. november 2011 Vi i jentegjengen kaller den for fruta
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #20 Skrevet 14. november 2011 Her i huset sier vi bare høna. Mannen som innførte det, og jeg synes det er helt ok. Fitte er det styggeste ordet jeg kan tenke meg og jeg hadde blitt direkte støtt hvis mannen min hadde brukt det ordet.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #21 Skrevet 14. november 2011 Mormor brukte å kalle det for litsjrompa.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #22 Skrevet 14. november 2011 mannen min sier på tull: reketråleren eller kjøtt glufsa
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #23 Skrevet 14. november 2011 Kallenavnet musa er jo blitt helt feil etter at dataen kom inn i våre liv. Det blir liksom ikke helt det samme etter man har ringt dataansvarlig på jobb og sagt at musa mi virker ikke:p
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 14. november 2011 #24 Skrevet 14. november 2011 Huttetutta, Ruthepia, Hatata...tja...det er mye å velge mellom, men mye søte ord for kjønnsorganer har jeg vel aldri opplevd.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #25 Skrevet 14. november 2011 Papaya, et av mange ord for musa på Cuba. Må for guds skyld ikke spør etter papaya på fruktmarkedet- veldig vulgært! Frukten har forøvrig fått navnet Fruta Bomba! Kunne det slått an i Norge tro - fruta bomba eller bombefrukten?? La bomba??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå