Gå til innhold

Hvor tidlig kjøpte dere vogn?

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 9+4 med førstemann nå, og begynner å bli rimelig klar for å gå grundig til verks med vogntittingen. Har allerede kikket en del, men jeg synes det er flaut når de i butikken kommer med kommentarer som "dere er jo ganske tidlig ute, hehe", med blikk rett på den flate magen min.

Så hvor tidlig kjøpte dere vogn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143784875-hvor-tidlig-kj%C3%B8pte-dere-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med førstemann kjøpte jeg to måneder før, men de to siste husker jeg ikke ... Men neppe tidligere enn to måneder før. Greit å begynne tre måneder før, ettersom noen har ventetid på vognene, så kan forstå den litt flåsete kommentare fra butikkansatte ;-)

Med førstemann hadde jeg bestemt meg for hvilken vogn jeg ville ha, allerede før jeg var gravid. Hadde ikke vært i butikker å sett da. Men hadde en noen runder for å bli helt sikker noen ganger i løpet av graviditeten, men ikke før ordinær ul såvidt jeg husker. Kjøpte den ikke før jeg var rundt 30 uker.

Med første var vi vel rundt uke 20....

(kampanje)

Den vogna brukte vi til nr to

Og denne gang kjøpte vi vogn i uke 23.... el noe Kjøpte brukt på finn og fikk en god pris, så da var det bare å slå til =)

Annonse

Bestilte vogn i uke 31, men 6 ukers leveringstid. Satser på at lillegutt ikke kommer så alt for tidlig.... Er i dag 34+4:-)

Angrer på at vi ikke fikk gjort det litt før, men var sengeliggende noen uker før det, så muligheten var desverre ikke der...

Gleder meg til vi kan hente den:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...