Honningmelon Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Oppdaget i dag en kul/klump i det høyre brystet på jenta mi (6,5 mnd). Den er såpass stor at jeg kjenner den godt. Syns jeg kan kjenne en liten en på venstre side også. Hva er dette egentlig?! Den er bevegelig, og kjennes ut som en slags fettklump? Blir en smule bekymret her nå kjenner jeg...
Honningmelon Skrevet 14. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2011 Har sjekket litt nærmere nå, og kulen er liksom akkurat der brystvorta er. Er på begge sider, men litt større på høyre side. Noen som vet hva dette kan være?
ROFL Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Det skyldes sannsynligvis hormoner som jenta de får gjennom morsmelken. Det er ganske vanlig. Noen jentebabyer kan også laktere fra brystene og få minimenstruasjon.
Gladmor30 Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Begge mine jenter har hatt det, og det er veldig vanlig Det har sammenheng med hormoner ja, men har nok ikke så mye forbindelse meg amming. Jeg ammer ikke Uansett så vil dette forsvinne etterhvert.. mulig det kan ta mange mnd. Men ingen grunn til bekymring
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Tror inte du ska oroa dig, båda mina barn har haft det. Vår största hade riktiga pupper när hon var bebis, verkade inte som hon var plaget med det. Bara vi som tyckte det såg så ont ut..
Honningmelon Skrevet 14. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2011 Puh... ok, takk Er jo helt på tuppa når det gjelder minstemor. Da kan jeg vel slappe av. Ammer ikke, så har nok ikke noe med det å gjøre. Men, disse klumpene er/var bevegelige på deres barn og?
Gladmor30 Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 Ja det er de MInsta mi har det hun også, hun er 6 mnd Jeg vet hvordan det er når en blir usikker. Derfor er det så fint å spørre her
Honningmelon Skrevet 14. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2011 Takk igjen Ja, det er som regel alltid noen her inne med samme erfaring, så veldig greit å slenge inn et innlegg her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå