Gå til innhold

Haster, ang utredning. Kjempetakknemleg for svar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det nokon som kan hjelpa meg? Eg og mannen min er snart 30 og prøver å bli gravide. Me mista i ma, med påfølgande cytotec og utskraping i juli, og har prøvd iherdig vidare sidan, utan hell. Har funne eggl med testar og hatt masse sex til rett tid osv osv, men blir ikkje gravid. Er henvist til utredning og har time 14 des. Her kjem spørsmålet:

Las her inne at ein må ta blodprøver og sædprøve før gyn timen, elels kaster ein bort tida. Eg har tatt prøvar ein gong for et par mnd sia, dei var innanfor normalen. Men forstår at eg skal ta på bestemte dagar? Er det alltid dag 3 den første skal ? eg fekk mensen i dag, då må eg jo isofall komma meg til lege på onsdag sant???? me har ei ekstra utfordring emd at han jobbar offshore, så det er masse som skal klaffa for oss.

Kor og korleis skal han ta sædprøven? Kan han gå til min lege/ kan eg ta med frå han/ skal prøven takast hos legen osv osv osv.

Blir kjempetakknemleg for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får ark fra legen som står hvilke blodprøver du skal ta.

i brevet fra legen har du nok fått brev om sæd prøve. hvilken dag han kan levere den.

han må ta den på sykhuset, den skal ikke være gammel.

hvilke papirer har du fått?

Skrevet

Hei! Tusen takk for svar! Me har ikkje fått nokon papirer!! berre fått time til gyn. 14 des. ingen som ahr sagt noko meir. Eg spurte om å ta ein hormonprøve, så dekk ta alle prøvane ein vilkårlig dag, og det var det. Virker ikkje som dei har peiling. ...

Skrevet

Jeg ville kontaktet sekretæren hos gynekologen og spurt om du kunne få rekvisisjon for å få tatt både blodprøver av deg, og sædprøve av mannen din. Innen 14. desember foreligger svarene, og dere har da spart mye tid. At tiden skal løpe fra en, er jo det man er mest redd for i denne situajsonen.

Blodprøvene som bør tas av deg er AMH (for å sjekke hvor mange egg du har, samt prøver for å sjekke om du har hatt eggløsning i løpet av en syklus. Har du syklus på ca 28 dager, skal den tas på dag 21 mener jeg å huske. Dette vet de hos legen.

Sædprøven av mannen din skal tas på Rikshospitalet. Der er det også nødvendig med en rekvisisjon, og det er nødvendig å ringe for å avtale tid for levering av prøven. I forhold til den prøven, er det også "regler" for når den skal tas.

Masse lykke til! :)

Skrevet

Tusen takk Marie! Eg skal ringa i dag! Ha ein flott dag! :)

Skrevet

Hei hei!

Eg har ringt og vore å henta rekvisasjon. skal ta blodprøve i morgon og så den etter eggl. MAnnen skal elvera sædprøve 29 nov. ( einaste dumt med det er at det er ca då eg har eggl, kjipt å putta sæden på boks då :))

Veit ikkje om dette er riktig å gjera. Eg trur eg har eggl for har utslag på eggl test. Men men, alt skal vera prøvd!

Skal på fotsoneterapi i morgon. Men vurdere å kutta bidronningen. Er så redd den ikkje er bra og forstyrrer systemet på nokon måte. Veit du noko om det og Marie?

Gyn timen er flytta til 22 des., for då er mannen heime, evt. tr over.

Klem

Skrevet

Så bra du har fått ordnet med timer og rekvisisjoner.

Skjønner det virker dumt at sædcellene skal havne i en kopp akkurat rundt din eggløsning. Men jeg kan fortelle at det er godt å vite at sæden er undersøkt av fagfolk, og til og med friskmeldt! :)

Så spennende at du også får fotsone. Det gjør nemlig jeg også. Det er en alternativ behandlingsform jeg virkelig tror på. Terapeuten min sier at jeg bare trenger litt tid. Første tanken er at det er tid jeg ikke har siden jeg har rundet 30, men etterpå tenker man at det er lys i tunnellen :)

Har du gått lenge til fotsoneterapi? Hvordan synes du det er? Ser du endringer?

Skrevet

Hei igjen Marie :) kjekt å høra frå deg :)

Då er me litt is amme situasjone me då, runda 30 og på fotsone :)

Eg hadde første time sist syklus, då gjekk eg ein gong i veka, altså to gongar mellom tr og eggl. Hadde time veka etter også, men avbestilte ettersom eggl kom. Eg las at det kunne stabilisera syklusen. Min var i ulage etter ma i juli. Hadde ein syklus på 6 veker, ein på nesten sju, og då eg byrja på fotsone blei den 31 dagar som før. Det kan jo ha vore at kroppen berre trengte litt tid, evt. at andre ting eg gjorde spelte inn. Men eg opplevde iallefall fotsonen som veldig positiv. sovna der på bordet, og følte at eg "kom i balanse"

Så no var eg i dag , som er dag 3 i syklus, og skal tilbake neste onsdag, og evt. neste også om eggl ikkje er komt. I dag var det ein kjempefin opplevelse. Ho som hadde meg var utruleg ofrståelsesfull og me fekk ein god prat også. Eg har tatt litt lett til tårene etter at eg fann ut at eg ikkje va gravid denne gongen heller. Ho dama var veldig opptatt av dette med psykisk stress. Håpar ikkje at det er eg sjølv som står i vegen for å bli gravid, for eg stresser mykje med dette. tenker på det heile tida.

Eg tok ikkje nåler, trur ikkje eg vil. har du gjort det? Trur og at eg dropper bidronning. brukar du slikt?

KVa trur du iforhold til sædkvalitet: blir den "utvanna" ved hyppig sex, elelr er det berre tull. Eg er redd me har ahtt for masse sex. Lurer på om den dagen ahn tar sædprøven og me bør venta til dagen etter med å ha sex?

Skrevet

Oj, ser at eg skreiv me er snart 30, det var feil, me er veldig snart 31 :)

Skrevet

Jeg tror virkelig på fotsone! Tenk at det hjelper å stabilisere sykluser (i vårt tilfelle få færre dager per syklus). Min fotsoneterapeut driver med en del annet i tillegg, og prøver forskjellige ting på meg. Akupunktur driver hun ikke med, så det har jeg ikke prøvd i denne sammenhengen. Derimot psykoterapi. Veldig ålreit!

"Utvanna" sædkvalitet v/hyppig utløsning tror jeg ikke på!

Når dere har samleie etter sædprøven spiller ingen rolle vel!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...