Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Har truffet en ny type..Og han han låner dusjen min rett etter vi har sex. Synst han jeg er skitten? Siden han ikke kan vente til han kommer hjem engang liksom:P Han liksom ikke opplevd dette før.. helt greit at en vil ta seg en dusj altså men.. Er dette vanlig?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Oi. Ble visst en del skriveleifer der i farten ja . Men dere forstår vel hva jeg mener;) Hi
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 heh.. nei dette har ikke jeg heller opplevd.. litt overhygienisk?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Hehe.. Jeg vet ikke. Han er ikke norsk visst det kan ha noe og si. Men er ikke muslim el lignende:P Hi
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Det gjør jeg også, så mulig jeg er unormal... Men at en man gjør det kan bety,( ikke for å være slem), at han er utro og må vaske seg før han skal hjem?!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Nei. Vet med sikkerehet at det ikke er p.g.a utroskap. Så derfor synst jeg det er veldig rart Hi
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 Ja.. kunne jo gjort det.. men så tenker jeg..hva om han synst jeg er skikkelig ekkel som IKKE løper og tar meg en dusj:p og synst jeg er teit som spør så dumt? hva vet jeg hehe Hi
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 Det må da være bedre at han er ekstra reinslig, en at han lukter vondt! Hva er problemet? Dusjer alltid så fort jeg kan etter sex jeg, så kan jeg heller kose etterpå...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #10 Skrevet 14. november 2011 jada. Nei d er jo egentlig ikke et problem.-. Bare lurte på om det hadde noe med MEG og gjøre, og ville bare høre om dette var et "vanlig fenomen":P Hi
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #11 Skrevet 14. november 2011 Rett i dusjen her også, vi kappes om å være først. Så kan vi heller ligge og kose etterpå, rene og pene :-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #12 Skrevet 14. november 2011 Jeg bruke rå bli svett, greit å ta en dusj da..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #13 Skrevet 14. november 2011 Ja.. det er vel helst det.. At han vil føle seg ren. For han blir ganske svett Skal roe meg med det:) Hi
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #14 Skrevet 14. november 2011 Jeg har en kompis som gjør sånn..han dusjer generelt ganske mye, men vet at etter sex så løper han i dusjen. Ikke fordi han syns dama er ekkel, men fordi det blir mye ekkel "juice" som han så fint sier det, etter sex..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #15 Skrevet 14. november 2011 Hadde blitt ganske begrenset med sex her i huset hvis begge skulle dusje får vi la oss til å sove. Da måtte vi lagt det opp til fridager:-p Men nå bruker det ikke gå så hett for seg at vi svetter da men (svetter ikke lett noen av oss), måtte nok revurdert det isåfall, tar jo lengre tid å måtte skifte sengetøy etter hver gang;-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #16 Skrevet 14. november 2011 Mannen min dusjer før OG etter sex.. Selv når vi bruker kondom. Jeg klarer ikke være like hygiensik, men dusjer før..Er en tidskrevende aktivitet her i huset,altså.. Ofte blir det bare en kjapp i dusjen..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #17 Skrevet 14. november 2011 Vi begge vasker oss godt før sex og vi dusjer alltid etter sex.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #18 Skrevet 14. november 2011 Det er helt vanlig i andre kulturer, men jeg trodde nå helst det var damene som gjorde det. Selv løper jeg på do en tur rett etter sex for jeg har så lett for å få urinveisinfeksjon.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #19 Skrevet 14. november 2011 Der jegdde når vi ble sammen hadde jeg bad vegg-i-vegg med soverommet, og det var så deilig og enkelt å ta en dusj etter sex. Nå har vi kjøpt ett hus hvor vi må kle på oss for å gå på badet pga panoramavindu på kontoret som vi passerer, rett ut mot en hovedvei, samtidig er det gjennom 3 rom, og dermed ganske langt. Så nå dropper vi etterpådusjen. Men har egene "honklær" i nattbordet til tørking. Ingen av oss svetter under sex, så det er kun sæd/sekret som blir tørket bort, og vi er jo nydusja når vi starter. Det er helt sikkert fordi han føler for å legge seg "fresh" med deg. Men du kan jo bare spørre, ikke sikkert han tenker på at du kan synes det er merkelig.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #20 Skrevet 14. november 2011 Er han katolikk? (jeg bare tuller altså, har bare sett noen morsomme episoder av Sex & Singelliv nettopp....)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #21 Skrevet 14. november 2011 He he. Jeg vet ikke om han er katolikk
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #22 Skrevet 14. november 2011 "men er ikke muslim el lignende"? Hva er muslim EL LIGNENDE i dine øyne?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #23 Skrevet 14. november 2011 Muslim el lignende vil si folk som har HELT andre kulturer og livsyn enn oss nordmenn! Ikke verre enn det.. Hi
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #24 Skrevet 14. november 2011 Han er ikke norsk visst det kan ha noe og si. Men er ikke muslim el lignende. Muslim el lignende vil si folk som har HELT andre kulturer og livsyn enn oss nordmenn! Ok.. Så HVA gjenstår da??
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #25 Skrevet 14. november 2011 HVA gjenstår?! Er du litt treg el? Han er ganske lik på en nordmann da for og si det sånn . Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå