Gå til innhold

Jobber dere fullt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..da tenker jeg på dere som har flere sa'er bak dere?

Jeg har hatt 4 sa, men også fått 2 friske barn imellom.

Sykmeldt denne uka gr blødning (som har stoppet opp). Skal gjøre ingenting hele uka! Sjekket hjertelyd fredag - heeeeeerlig!!

Er forresten i min uke 12 nå. Hadde ul uke 8, alt var supert da. Ny ul uke 13. Begge ul har jeg bestilt i privat regi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, hvordan får du bestilt privat UL? Er straks i uke 7 og ønsker en UL fordi jeg tror jeg er lengre i svangerskapet...

Men til spørsmålet ditt: jeg er s.m denne uken pga STERK kvalme,men regner å være tilbake på jobb i løpet av neste uke :-)

Skrevet

jeg har hatt 5 sa, en dødfødsel til termin, en frisk flott gutt og er gravid nå i min 13 uke..., (er kanskje i 2 trimester jeg da?)

Jeg jobber fullt, og har en tung fysisk jobb (jobber på lager).

Har ikke hatt noen blødning, men hadde jeg hatt det så hadde jeg nok blitt sykemeldt.

Jeg hadde ul i uke 5, 8 og 11, da hos lege pga høyrisikosvangerskap.

Lykke til videre :-) Det er så spennende med ul :-)

Skrevet

I Trondheim har vi bl.a Ultraportalen. Supre damer der som jobber på st.olavs hospital til vanlig. Jeg best time online gjennom deres nettside. Regner med at de fleste steder har tilbud om privat ul. Spør fastlegen din, evt spør på føden?

Har ikke noe tung jobb jeg da, men mye stress. Har bare lyst til å legge meg å sove til jeg har kommet halvveis ;) Såååå klar for at det skal gå denne gangen!!

Lykke til dere også :)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...