Gå til innhold

Ingenmat lyst :( Vann og cola.... :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har absolutt INGEN matlyst, å når jeg først blir sugen på noe er det ikke direkte mat heller :S Å når jeg ikke spiser blir jeg altfor kvalm enn det jeg er. Er det noen som har litt tips?

Ikke tolk dette som noe negativt fra meg da, blir jo bare litt bekymret, men har lest at den lille finner næringen den skal uansett ;-)

Føles godt å ha det slikt på ett hvis også da jeg vet ting skjer hele tiden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er sann jeg og :) OG jeg liker det... hehe.. for som du sier ... det er jo et godt tegn... og spira tar alle naeringen fra lagrene dine :)

men jeg overlever paa nystekte rundstykker... uten noe paa... og en liten kjeks i ny og ne...

og spiser lite og ofte... gaar heller aa smaaspiser paa et rundstyjkke eller 2 hele dagen, fremfor aa spise opp hele med en gang...

lakris skal ogsaa vaere bra for kvalmen...

og saa (tro det eller ei) men det hjelper aa gaa tur!

Skrevet

hvordan gaar det med deg alvepia :)

jeg fikk for første gang i dag lyst paa mat :) (og maten var: burger paa mcdonalds.. hehe...en liten burger... det var det jeg fikk i meg...)

synes dagene frem til ultralyd til tirsdag gaar veldig sakte naa... men dagene gaar jo, saa da er det greit :)

fortsatt mye kvalm, puppene er endelig ømme, og har vodt i hodet.

men jeg er fortsatt like lykkelig.. har lyst til aa rope ut til hele verden at vi har klart det... hehe... men skal styre meg frem til julaften :P

skulle du paa ultralyd 23... eller var det noen andre..

har gaatt ned 2 kg alt da... men det er greit :) har noen kg aa ta av, men ikke for mange føler jeg... hehe

Skrevet

HEIA.

Joda her går det være godt. Matlysten er som så, har lyst på noe hele tiden, men så fremst jeg ikke har det fremfør meg blir det verre... Men spiser mere nå.

Kvalmen kommer og går VELDIG, noen ganger skikkelig kraftig så jeg blir liggende, andre ganger så jeg kan forsette med det jeg gjør. Men det er ikke mye som skal til før jeg blir kvalm, altså hvis jeg ser noe ekkelt på tv el.

Sover masse å kjenner det skjer ting i magen hele tiden... stikkinger ++ :) STORTRIVES MED DET :D Puppene er helt for jæ....li :P og noe hodepine som kommer å går.

Jeg har også veldig lyst å fortelle det til noen, men venter til den den 31 des :) eller rundt jula i hvertfall.

Skal på UL den 23 ja, er MEGET spent.

Når det gjelder vekta så har jeg ikke merket noe tror jeg... hehhe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...