Gå til innhold

Har dere begynt med voksipose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde den ute i dag og gutten holdt seg god og varm med lite klær under. Er usikker på om det blir for varmt?? Og er denne mulig å bruke inne, også om vinteren? Eller blir det alt for varmt? Vi får ikke opp temp noe særlig på soverommet, så er mellom 13-16 grader der nå allerede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor kaldt det er der du bor, men her ho oss ligger temperaturen på ca 0-5 grader, og jeg har tatt i bruk voksipose ja.

Skrevet

Jeg har brukt min voksi urban siden midten av september. Til å begynne med bare med lite klær/ullundertøy, så tilpasser jeg bare etter været. På de kaldeste dagene i vinter kommer jeg til å bruke bobledress oppi.

Når vi har overnattet borte har jeg brukt vognbagen som seng med voksiposen oppi inne, jeg bare har lokket helt åpent sånn at det blir som en dyne og da har hun ikke blitt for varm.

Det er jo forskjell på barna hvor varmblodige de er, for noen kan dette kanskje bli for varmt. Jeg kler nok heller på henne for mye enn for lite, men passer på at hun ikke er for varm/svett (hun er 3 mndr).

Skrevet

Her er det også mellom 2-6 grader. Har foreløpig brukt dyne med ullteppe over. Men brukte den som sagt i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...