Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på det,hva syntes dere om det? Og isåfall, hvor gammel var babyen? Og har dere et kurs/sted å anbefale? (I oslo)

Har veldig lyst til å ta med løvungen,men er liksom litt usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi starta på babysvømming da vesla var 3 mnd (i Bergen). Hun var litt skeptisk i starten, men er nå (5 1/2 mnd) mye tryggere i vannet. Hun viser tydelig at hun trives, - plasker, spruter, ler,... :)

Instruktørene er veldig flinke og går seint frem med mye fokus på sang og lek. 1/2 time i vannet er akkurat nok (i starten var hun lei etter 20 min).

Det går jo an å gå i bassenget (oppvarmet) en gang eller to for å se hvordan det er. Første gang vil du sikkert synes det er litt småkaotisk selv;-) Tok hvertfall litt tid for meg å finne ut av hvordan det var lurest å organisere dusjinga f.eks. ;-)

Lykke til!

Skrevet

Her var lillesnupp 12 uker da vi begynte. Hun sytes kanskje det var rart første gang, men skrek ikke. De to siste gangene (har bare vært tre ganger så langt) har hun kooosa seg :-)

Vi går på kurs i regi av Olimswim i Oslo. Har jo ikke prøvd noen andre, men er fornøyd. Det eneste jeg har og utsette på det er at kursene er litt sent fredag kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...