<3 Baby 11+12 Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Fant nettopp ut at jeg var gravid igjen, med nr 2!! Har en på snart 8 mnd hjemme..Er litt i sjokk kan dere si! Begynner på jobb igjen i morgen :/ Noen andre med små hjemme? hvordan skal dette gå? hehe Babyen i magen er såklart velkommen, hadde bare tenkt at den kunne vert velkommen om et par mnd til, hehe
Lykkeligmamma:) Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Gratulerer:) Jeg har nettopp funnet ut det samme selv, og jeg har en på 6mnd hjemme Men klager vel ikke på det:)
BABY-JENTE Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Oj, oj, dere skal få det hektisk :-) He he. Gratulerer så mye!!
Gjøkeredet③ Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Gratulerer så utrolig masse. Dette går så fint atte. Jeg fant ut at jeg var gravid med nummer 2, rett før føstemann var 8 mnd. Tenke shit, dette blir stress, men vet du hva.. Det gikk absolutt strålende. Hadde til og med eldstemann hjemme i 5 måneder etter at nummer to var født pga manglende barnehageplass, og det gikk kjempe greit. Tenker at det må jo være en drøm for de som har eldre søsken i barnehagen når de får en baby i hus, og får jo prøvd det denne ganga Så det blir jo spennende.. Sikkert litt mer stress på morrakvisten med 3 enn med to, men det ta vi som det kommer ) Jeg tror det blir litt hva man gjør det til.. Er du innstilt på at dette fikser jeg, ja så tror jeg du fikser det Lykke lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå