Gå til innhold

pakker dere i stelleveska til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg pakker bagen om ett par uke tenker jeg. da er jeg 36 uker på vei. men lurer på om jeg skal ta hentesett og sånn i stelleveska.

hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare pakka ned body, bukse og ytterjakke + strøpis i min fødebag. Har ikke med noe egen bag/veske til babyen =)

Skrevet

jeg har begynt å pakke allerede jeg :o) i uke 28 her... haha.

pakket klær og dress til pjokken+ en ekstra body. smokker og kose klut :) så skal jeg pakke med et teppe jeg har strikket selv,så han blir vandt til det :)

pakket ned klær jeg skal ha på når jeg skal hjem (passer ikke nå uansett) og amme bh og jogge dress :) ammeinnleg og bind også. så mangler bare toalett ting,og det slenger jeg oppi når jeg drar.

og vet...dette er jo veldig tidlig..men jeg liker å ha det klart jeg. bruker det jo ikke nå uansett,og forrige fødsel gikk så fort at jeg ikke rakk å pakke noe

Skrevet

heisann.

med de to første har jeg pakket til babyen litt små bodyer og ullsokker og et deilig ullteppe som jeg vil bruke på sykehuset. Synes det er koseligere enn de uformelige og utvaska de har hatt på sykehuset (Tønsberg) Hjemme har bilsetet stått klart med henteklær som pappan har tatt med seg når han henter oss. Sånn blir det vel i denne gangen også.

Til meg hadde jeg sist med en romslig, vanlig bukse og en bluse jeg skulle reise hjem i. Nytt og fint så jeg skulle føle meg litt fresh. Men det kunne jeg bare glemme å få på meg, så jeg reiste i noe halvmøkkete jeg hadde suset rundt på barsel i... tok nok mer enn 2-3 dager å få igjen fasongen, he-he.

En har så god tid til å tenke på detaljer, men alt ordner seg jo. Sist ble det litt annerledes enn hva jeg hadde tenkt med sykdom hjemme og litt dramatikk, så egentlig ble det veldig uviktig dette med klær da. Men gjett om det var nøye gjennomtenkt og planlagt...

Skrevet

når i januar har du termin? har selv termin 3 februar..men satser på januar baby altså. jeg hører også til tønsberg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...