Gå til innhold

Blodprøven min er borte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joa takk for det, ventet hcg svaret mitt fra blodprøven jeg tok på torsdag og da den enda ikke hadde kommet inn idag måtte jeg ringe Bærum Sykehus. Der hadde de ikke fått inn noe, så en eller annen gang har blodprøven blitt borte(!) fra den forlot fastlegen og til den skulle komme frem. Arrrgh, nå må jeg vente enda litt lenger. Var inne og tok en 3 blodprøve idag SAMME HULL:( Nå håper jeg det har økt på disse 4 dagene! Er 7+1 idag og første viste hcg på 35 000 når jeg var 6+4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UUGGG!!

Kjedelige greier!

værste tingen å måtte gå å vente, tiden går jo såååå seint...

men hvordan kom du til å måtte skjekke hcg nivået? ble litt nyyyfiken nå..

Skrevet

Jeg har blitt gravid uten å få mensen fra siste SA i september som jeg mistet i uke 4+7. Så i dette svangerskapet hadde jeg en liten rosa blødning på 4+6. bare litt på papiret som stoppet opp etter det ene dobesøket uten smerter. Så fastlegen ville teste hcg etter en prat med gynekolog. Det samme skjedde nå på fredag eksakt 2 uker etter. bittelitt rosa på papiret uten smerter og stopper brått opp. Jeg har ikke en dårlig følelse, spesielt siden jeg tar hormontilskudd og kan da lettere få blødninger. Men sikkert greit å være på den sikre siden. Problemet er kanskje at det igrunn kun er uktralyd som kan påvise frisk foster. Mange som har MA og som fortsatt øker i hcg...nei fysj!

Skrevet

åååååå, sånn ja....

ja, greit å være på den sikre siden og følge litt ekstra med. men hva med å lytte etter hjertelyd? immellom ventingen på blodprøven?

Skrevet

Da må jeg på ultralyd og det vil jeg helst ikke før evt. uke 12 hvis jeg må. Vil helst slippe frem til ordinær:) men må man så må man. Jeg er bare 7+1 så kommer ikke til å finne den med babywatcheren min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...