RosaOrkide Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Jeg bor egentlig i Rogaland, men skal være i Drammen fra jul til fødselen er over. Så lurer litt på om det er noen som har erfaring med Drammen sykehus? Så på Jordmødrene på NRK for en stund siden og da var det en jordmor i Drammen som skremte livskitten ut av meg. Men har jo også vært redd for fødsel siden dag en og da...
mflette Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 jeg har født to ganger på drammen sykehus,og det syns jeg var helt supert!
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Nå har jeg "bare" hatt keisersnitt i Drammen, så hadde ikke så mye kontakt med jormødrene. Men var veldig fornøyd med de jeg traff på veien, og barsel var også bra. Så skal ha nytt keisersnitt der igjen etter jul. Fikk aldri med meg den serien på NRK, men det er vel alltid slik at det er noen man har bedre "kjemi" med enn andre. Lykke til;)
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Nå har jeg "bare" hatt keisersnitt i Drammen, så hadde ikke så mye kontakt med jormødrene. Men var veldig fornøyd med de jeg traff på veien, og barsel var også bra. Så skal ha nytt keisersnitt der igjen etter jul. Fikk aldri med meg den serien på NRK, men det er vel alltid slik at det er noen man har bedre "kjemi" med enn andre. Lykke til;)
RosaOrkide Skrevet 16. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2011 Takk for akkurat de svarene jeg ville ha :-) Lykke til til dere også
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Jeg svarer jeg også, selv om du fikk svarene du ønsket ) Jeg har født to ganger på Drammen - siste gang for 4 uker siden. Jeg er utrolig fornøyd med både føden og barsel. Begge mine fødsler endte litt kritisk, da begge guttene mine satt fast i skulderen. De var blå og pustet ikke da de kom ut. Dette ble håndtert på en veldig profesjonell måte, og alt skjedde i rekordfart: klipping av navlestreng, løp ut til barnelege for å gi surstoff etc. Begge guttene var fine etter 10 minutter ) Lykke til med fødsel. Du vil være i gode hender )
RosaOrkide Skrevet 18. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2011 Bare hyggelig med flere svar Godt å høre at alt gikk bra med guttene dine! Og gratulerer med minsten Hjelper veldig på nervene å høre at jeg vil være i gode hender
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå