Gå til innhold

nattehelv****

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 10 mnd er helt på styr om nettene. Han har jevnt over siden fødselen ikke sovet gjennom natten. Selvfølgelig er det netter inne i mellom der han sover fra 19-20tiden til 07 tiden.

Han spiser fortsatt en gang om natten (alltid flaskebarn) i 04-05 tiden.

Han sover 1 til 2 lurer om dagen. Har i perioder kun latt han sove 1 gang om dagen (da sover han rundt 1-2 timer) for å se om dette kan hjelpe på nettene. Men den gang ei.

Hva gjør jeg nå? Ser dobbelt og kjenner lunta mi blir kortere og kortere når det blir så få timer søvn.

Han våkner og gråter og gråter og vil ikke bli tatt på, vil ikke bli roet ned av sang, klapp og snakk. Han kan gråte gjennom en hel natt. Stopper ikke av utmattelse. Noen tips til søvnknep??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også ei med søvnproblemer. Våkner ganske mye enda, spiser en del, men sovner ikke før 11-12 på kvelden så der ligger problemet vårt. Vil ikke sove alene. Jeg leser for tiden "The No-Cry sleep solution", og føler håp fra det. Jeg er ikke villig til å bruke skrikekurer på henne, så derfor skal vi prøve dette nå..

Skrevet

Vi har prøvd å la han skrike i 1-1.5 time to ganger.. det var null stopp.. han kunne bare ha fortsatt hele natten, det er jeg helt sikker på. Ingen tegn til at han blir trøtt av det. Men syntes det er så dumt å gi han flere flasker i løpet av natten, selv om han sovner av dette. Vil holde meg til den ene. Sukk.. What to do..

Skrevet

Hva med mer mat på dagtid??? Noen tiltak du kan sette inn her, hva spiser han til kvelden og hvor mye???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...