Gå til innhold

Hvordan er formen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forma mi, akkurat no er veldig bra!:) (21+3).

Meeen, sånn er den ikkje alltid:P Har vore ein del sjukdom den siste tida, noko som har resultert i dårleg matlyst og dermed litt einsidig kosthald. Det merka eg før i dag når magen stoppa heilt opp...vondt! Heldigvis gikk det over etter ein del væske og yoghurt;)

Er fortsatt trøtt av meg, så å legge seg tidleg er ein lur ting for meg. Ellers har eg ein del kynnerar, som blir ubehagelege ved stress eller mykje arbeid. Så jobbar med å roe ned tempoet på ting. Litt småkvalm for tida og, sikkert pga stress frå all sjukdomen som har herja siste veka.

Men _akkurat no_ eg er i sprudlande hummør og føler at livet er ein dans på roser!;)

Dårlig! Har store smerter i bekkenet og har blitt sykemeldt. I tillegg til smertene blir jeg ganske deppa av å ha blitt sykemeldt så tidlig. Føler jeg svikter alle rundt meg.. Men, bare 5 måneder igjen.. Uff, dette ble veldig sytete, beklager det!

huff,håper du blir bedre,kvalmen min roet seg i uke 16. ellers er jeg 20 uker bare trøtt og slapp,sykemeldt og var innlagt på sykehus grunnet at jeg spydde masse blod :s men det kunne visst komme av rifter i spiserør siden jeg hadde kastet opp så masse. uansett ønsker deg god bedring :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...