Harfåttprinsen:) Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 hei har en sønn på to måneder,han har vanskelig for og sovne på dagen/ettermiddagen.. må trilles,vugges ol men våkner så fort det blir slutt på vugging/trilling :/ Slitsomt.... Noen som har det likens? tips tas i mot med Takk
zassy☆ Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 jeg har det likt og strever selv også, men kan gi et tips som virket ganske bra her, iallefall i blant og det er å pakke babyen litt stramt i et teppe (iallefall slik at armene holdes nogenlunde rolig) og så bysser jeg henne i teppet til hun er trøtt eller sovner og så legger jeg henne fra meg forsiktig, noen ganger går dette supert, andre ganger må jeg bysse mer og prøve å legge henne fra meg på nytt.. og mange ganger må jeg bare sitte og holde henne mens hun sover.. men det er verdt å prøve, babyen føler seg nok tryggere når den er omsluttet av et teppe og min baby var fæl å vekke seg selv ved å slå ut med armene ved en lyd f.eks men det gjør hun ikke når armene er pakket inn Men når det gjelder vogntur f.eks så sover hun maks 10 minutter når vognen står i ro, så der sliter vi enda. Lykke til!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 oy,slik har vi også det! noen dager har han vært våken fra 17-18.00 til 23.00.... bare med et par powernaps på 2 - 10 min.....d er jo helt fælt! vet ikke hva jeg sjal finne på utenom å gå tur!! pakker han inn i tepper, og prøver å få han til å ta tutt...men neida..blir bare sutrete og enda sintere!
zassy☆ Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Oi det var lenge våken ja, er du sikker på at han er god og mett? prøvd bæresele?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Skal prøve å gi han flaske når han vokner i tillegg til å amme...tror jeg har for lite melk ettersom jeg har slitt endel med sopp og infeksjon og pumpa meg i ny og ne. Må jeg pumpe meg for å øke produksjonen tro? Klarer ikke å la han ligge så lenge som han ønsker på hvert bryst pga sårhet. Og han kan ligge oppmot en time til sammen om han får lov...
zassy☆ Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Hm dette vet jeg ikke, kanskje du kan spørre helsesøster eller ringe ammetelefon? Høres vondt og slitsomt ut å amme så lenge ja, mulig han ikke suger effektivt hele tiden? men når han ligger en hel time da, hvis du lar ham få lov, er han fornøyd da? sover han bedre da? Hvis det er det samme som at du tar han bort etter 20 min f.eks så koser han nok bare. Og er han ikke fornøyd etter en time så kanskje det kommer lite melk? snakk med helsesøster du, håper du finner ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå