Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Er vel for gammelt og dårlig til å spises? Kjipern.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Hvis du ikke har utsikter til noen annen mat de neste dagene og ukene, er dette ikke for gammelt til å spises :-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Den er for gammel og det doble av det igjen. Usj at du i det hele tatt tviler, slikt kan maks beholdes i 3 dager.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 urk ja.... burde strengt tatt vært kasta for 5 dager siden syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Hadde ikke gitt det til bikkja engang.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Herregud det hadde jeg ikke tenkt på engang ! Det er alt for gammelt.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 Slapp av da, damer, tror du at det er farlig å ha det i kjøleskapet, liksom? Har vært bortreist siden forrige tirsdag og kom hjem i går, så har vel ikke hatt så mange muligheter til å kaste noe. Jeg spør fordi jeg lurer, det er mulig å si; "nei, det er ikke spiselig" på en fin måte. Jeg spør jo fordi jeg er skeptisk og aldri har hatt særlig med rester jeg har spist i kjøleskapet.
Mimmi84 Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 ja, huff, det er fælt hvor hyggelig folk svarer.. om jeg lager mat kl 18 på mandag, vil jeg si det er siste frist å spise det kl 18 på torsdag. 3 døgn. Er mer forsiktig med hva jeg putter i guttungen på 2 år enn hva jeg selv spiser. Generelt kan man spise mat lenger enn hva man tror, men no serlig over 3 døgn er unødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå