Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Hei.noen her inne som også har eller har hatt mye vondt i hodet?jeg har over en periode nå hatt mye vondt i hodet.i dag er det helt ubeskrivelig vondt på venstre side bak øye,pannen og tinningen..au au au..tatt to paracet,så håper det hjelper.våknet med denne sinnsyke hodepinen. Noen som har tips eller råd til hvorfor eller eventuelt hva jeg kan gjøre for å slippe denne hodepinen.sluttet med ppiller nå på torsdag,tenkte det kunne være pga de..men virker jo ikke slik nå da.og jeg har tatt synstest,må forøvrig ha lesebriller,men er jo ikke pga det heller..hjelp!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Antagelig stress eller spenningshodepine. Anbefaler en tur til naprapat, de er rene trollmenn når de kommer til slik problematikk. Du aner ikke at det sitter ting i klem i nakken før de har løsnet det opp, da kjennes det ut som du har fått en ny nakke og hodepinen forsvinner.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 "Må forøvrig ha briller, men er ikke pga det heller"? Prøv med briller, det er slik min daglige hodepine gikk over.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Det mest sannsynlige er migrene eller spenningshodepine. Muligens en kombinasjon da symptomene dine spriker litt (ikke uvanlig). Legg deg i et mørkt rom med god lufting - fokuser på å puste skikkelig. Er du ikke gravid ville jeg tatt en eller to 400mg ibux fremfor paracet, det funker ofte bedre. Og ta kontakt med lege så du kan få skikkelige medisiner. Verken Ibux eller Paracet funker i noen særlig grad på sterke smerter. Men er du gravid kan du ikke det. Slapp av så godt du kan. Legg gjerne noe kaldt på hodet. På meg hender det at jeg har flaks og det går over om jeg gjør det, men andre ganger kan jeg gå i dagesvis. Helt grusomt. Riktig god bedring!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Jeg hadde også nesten daglig vondt i hodet for noen år siden. Satt akkurat slik du beskriver det. Ble tipset om å kutte ut laktose, og da forsvant det. Levde laktosefritt noen år før jeg sakte innførte det igjen, og kan idag spise akkurat hva jeg vil. Hadde noen tabber i løpet av disse årene hvor jeg fikk i meg laktose og da hadde jeg skallebank uten like noen timer senere. Så var ikke tvil om at det var det det kom fra.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 Jeg fikk daglig hodepine av jernmangel. Våknet gjerne opp på morgenen med hodepine, også. Ellers får jeg ofte spenningshodepine, utløst av stress i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 Takk for tips jenter!!!skal definitivt prøve naprapat og myeee vann , det med at jeg må ha lesebriller og mener hodepinen ikke kommer av det er fordet at ja,når jeg leser etc merkker jeg det veldig godt i hodet/øynene.men denne hodepinen her kommer absolutt ikke av det!!! Et dumt spørsmål,laktose!?hva er det,og i hvilke mat er det laktose i!?hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå