Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ventet TR var på fredag, men TR har enda ikke kommet, testet negativt idag og på lørdag. Men kroppen sier noe annet, jeg er trøtt, føler meg konstant kvalm, oppblåst og sårebrystvorter. Kan det være at kroppen spiller meg ett puss og at jeg bare burde vente TR nå snart? Eller kan jeg være en av de som må vente lengre for å teste postivit pga lavt HCG nivå i kroppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i akkurat samme situasjon som deg. 5 dager over ikm og masse symptomer. Har bare testet negativt hittil, men er nesten sikker på at jeg er gravid, tror bare man må vente litt lenger med å teste. Skal teste igjen i dag og om den er negativ gir jeg ikke opp håpe og troen på at jeg er gravid. Vil da Evt teste om 2 dager igjen .. Krysser fingrene for oss begge ArtAug:)

Skrevet

Godt å høre at det er noen i samme situasjon :) Masse lykke til med testingen Cindy 85 :)

Skrevet

Ja da kan jeg melde meg inn her;) Hadde SA forrige mnd og skulle hatt IKM på fredag.. forrige gang fikk jeg ikke positiv test før 6 dager over.. ahh vurderer å dra ut og kjøpe en test etterpå.Blir gal av å ikke vite..

vet at mange ikke tester postitivt før etter mange dager,men i mitt tilfelle kan jo hele syklusen være litt på snurr.

Lykke til jenter!

Skrevet

Jeg testet i stad og den var fortsatt negativ, er 5 dager over nå. Og merket i dag kjempe ømme bryster og har hatt masse symptomer hittil så frustrerende.men får vente noen dager til:) er ganske bombesikker på at noe er på gang nå.

Skrevet

Da krysser jeg fingrene for dere jenter :) Så kan dere krysser fingrene for meg :) Masse lykke til med testingen, jeg er nå 5 dager over IKM

Skrevet

spennende å følge med på dette! er selv 2-3 dager over nå... tenkte å teste på fredag hvis TR fortsatt ikke har kommet

Skrevet

Så spennende! Jeg er 2 dager over IKM og har har rare smerter i forplantningsorgan og tilhørende skjelett i en uke nå. Mangler alt av normale pms symptomer. Skal teste i morgen tidlig igjen hvis jeg ikke får tr i løpet av dagen, har testet 3 ganger negativt før IKM og på selve IKM dagen.

Krysser fingrene for alle=)

Skrevet

7 dager over nå, kjempe ømme bryster og murringer men negativ test, hva skjer?

Ingen positive tester her men alle er over, hmmm merkelig!!

Skrevet

spennende cindy85! kanskje bestille legetime snart, hvis det fortsetter sånn her? :)

Skrevet

her har fremdeles ikke TR kommer forresten.. synes det er veldig rart, må jeg innrømme. har gått med bind i tre dager nå for har vært sikker på at den kommer... kjennes sånn ut! kan det være luft i skjeden jeg kjenner?

Skrevet

Sålenge testene er negativ, men man likevel er gravid, har man mest sans. lav konsentrasjon av hCG. Jeg har hørt om noen som ikke testet positivt før 8 uker, og til og med ei som aldri testet positivt noen gang under fullgått svangerskap, det er imidlertid uvanlig og legene vet ikke hvorfor det er sånn, men det er mulig.

Jeg testet negativt på ikm for 3 dager siden, men fremdeles ingen tr eller symptomer fra eller til. Kjøper en ny test av annet merke i kveld og tester igjen i morgen tidlig dersom tr ikke kommer.

Skrevet

6 dager over nå idag, enda har TR ikke kommet, jeg håper den ikke kommer :) men har enda ikke fått noe positiv test, skal teste igjen på fredag tenkte jeg! Så kryss fingrene for meg :) Og lykke til til dere andre :)

Skrevet

Krysser fingrene X :)

Kom nettopp hjem med CB Digital selv og skal teste på morgenurin i morgen, 4 dager over ikm:)

Skrevet

Ventet 3-4 uker over før min ble positiv med sønnen min. Så er fullt mulig:)

Skrevet

Så spesielt=) Har hørt om ei det tok 8 uker hos før det ble positivt. Og faktisk også ei som ikke fikk positivt resultat noengang i løpet av fullgått svangerskap, crazy!

Hvis jeg er gravid nå, ser jeg for meg at det tar flere uker hos meg og :)

Skrevet

Lurer på om jeg bestiller meg en legetime ja. Er 8 dager over nå og ikke noe mens, men føler meg akkurat likt forrige gang jeg var gravid. Fillern de testene assa, kunne den ikke bare gitt meg "positiv" da.. Så hadde jeg sluppet så mye styr og tanker.;)

Skrevet

Her er løpet kjørt, lykke til dere andre=)

Skrevet

7 dager over, og enda ikke noe TR, skal teste igjen imorgen, hvis det ikke TR kommer i løpet av helgen så tror jeg nok at jeg må bestille en lege time slik at jeg får sjekket ut dette her!

Skrevet

Tr idag, men nada symptomer! -ihvertfall ikke slike jeg fikk sist jeg var gravid. Da var jeg sikker på tr kom, da jeg hadde alt av menssmerter, plutselig stoppet alt og jeg fikk positiv test.

Nå har jeg ikke annet enn såre nipples og dårlig matlyst...

Skal teste imårra, har ikke tørt før...

Noen som har opplevd så forskjellige graviditetssymptomer? (dere som har vært gravide flere ganger da såklart).

Skrevet

Her er også alt håp ute... I dag kom mensen 4 dager over IKM. Ingen tegn før den plutselig var der. Nå sitter jeg med menssmerter fra helv***... :(

Skrevet

Ikm i dag, tok en test -den ble positiv!!!

Symptomer nå: stuuuuptrøtt, mensenmurringer, såre nipples.

symptomer før ikm: nesten fraværende.

Skrevet

Gratulerer Vimsefrøken, her er jeg 1 uke over IKM, ikke noe særlig symptomer egentlig, bortsett fra uteblitt TR, men har veldig såre nippler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...