Gå til innhold

Endelig fikk jeg høre hjertelyden! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor på en ekstrakontroll i dag, siden hun ikke fant hjertelyden da jeg var der for halvannen uke siden. Og i dag fant hun den med en gang! :) Litt letta og glad nå ja :)

Er 16 uker i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så flott :-) Synes alltid det er så beroligende når man hører hjertelyden fra magen.

Skrevet

Å så koselig. Gleder meg til å høre hjertelyden jeg også. :)

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Så flott, er ikke noe morsomt å gå rundt og være bekymret!

Og er vel ikke så lenge før du skal på ordinær ul heller, så da får du i tillegg sett den lille;)

Skrevet

Jeg skal på ordinær ul den 30. november, så det er ikke lenge til :)

Er veldig spent på om de ser hva det blir og om terminen blir flyttet.

Skrevet

Hva var det du hadde fra før igjen?

Ser at det blir veldig lik aldersforskjell på barna våre, mine blir sept09 og feb12.

Ikke meningen å kuppe tråden din, men har du vurdert behovet for søskenvogn?

Skrevet

Det går bra det du :)

Jeg har ei jente fra før. Hun fyller 2 år denne uka.

Ja, jeg har tenkt litt på det med søskenvogn. Samboeren min er ukependler, så jeg kommer til å bli en del alene med dem. Og skal vi komme oss noe sted uten å være avhengig av bilen så tror jeg vi må ha søskenvogn. Jeg ser ikke for meg at storesøster står i ro på et ståbrett. Nå løper hun i 'alle retninger' hvis hun får lov å gå selv.

Skrevet

Gratulerer med snart 2-åring, veldig morsom alder;)

Tenker litt samme tanken som deg ang ståbrett. Tror liksom det ikke blir så populært i lengden, og at hun kanskje vil være "baby" i vognen igjen. Men må ha ny vogn uansett (da den gamle brukes til soving i bhg og er ganske sliten nå), og tenker at det blir stress med søskenvogn hele tiden. Storesøster kommer jo til å være i bhg på dagtid, og da er det dumt å gå på f.eks butikken med en stor vogn.

Ikke lett dette her;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...