Lillababy Skrevet 3. desember 2011 #101 Skrevet 3. desember 2011 Tusen tusen takk, no drypper tårene her- så godt med omtanke! 16 pp på deko, forferdeleg lei meg p ådekas vegne, og for den de mista. Tusen takk for lykkehelsing. Eg skal kryssa fingrane og folda henda for 21. og 22. des. Stor klem tilbake!
Hali Skrevet 3. desember 2011 #102 Skrevet 3. desember 2011 Lilla: jeg syns dette var trist å lese. Jeg håper virkelig syklusen kommer på rett kjør igjen og at det klaffer for dere. Jeg syns selv det er tøft å ha 2 venninner som er gravide mens jeg mista spiren - så jeg kan bare forestille meg hvor tøft det er for deg med 8 venninner. Ikke lett men jeg sender deg en stor trøsteklem og håper for deg at det blir ordnings. Ta godt vare på deg selv, og selv om det er vanskelig- tenk positiv. Kanskje en pause vil hjelpe. Kanskje julen vil gjøre susen? Uansett ønsker deg masse lykke til videre. Stor klem!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 3. desember 2011 #103 Skrevet 3. desember 2011 det kommer til å ordne seg skal du se <3 selv om det ser mørkt å trist ut nå. Men med hjelp er det faktisk enda større sjanse for at det går, husk det da kan det jo til å med bli 2 noen ganger hehe dobbel lykke for de som venter <3 er helt sikker på at dere sitter med en liten en i armene til neste jul :) skal tenke på deg <3 22 des er bursdagen min hehe lykkedag,så da får jeg vel dele litt lykke med meg :) men husk,det er lov å være lei seg,beste er å få det ut å ikke gå med det inne i seg
Lillababy Skrevet 3. desember 2011 #104 Skrevet 3. desember 2011 Tusen hjarteleg takk begge to. Varmer godt. Masse lykke til til begge, skal sjekka koss det går med deko her inne. KLEM <3
snuppo Skrevet 3. desember 2011 #105 Skrevet 3. desember 2011 Mandag, 12.12: - snupsi87 - Dossa - Hali - Et nytt eplefrø <3 ********** Tirsdag, 13.12: - 2røverdøtre&1røver - *venter* - Foffen fo ********** Onsdag, 14.12: - Snartfampå5 - LilleFie ********** Torsdag, 15.12: -Cindy85 -Julestrømpa ********** Fredag, 16.12: - Gutt04+Gutt10+2012? - minimikro - Mor_2012? -snuppo ********** Lørdag, 17.12: -*Kleopatra ********** Søndag, 18.12: ********* ♥Gravid♥ ********** Inn i ny pp: ***********
snuppo Skrevet 3. desember 2011 #106 Skrevet 3. desember 2011 slenger meg med:-) er ruger for tia, håper den klorer seg fast. merkelig egentlig,. vet det er noe der,men ikke om den sitter.....uvirkelig. Håper vi alle her får det vi ønsker oss til jul
Dossa :) Skrevet 3. desember 2011 #107 Skrevet 3. desember 2011 Kjære søte Lilla :-) Jeg ble så lei meg da jeg leste innlegget ditt :-( At du har det så ondt er trist, men ikke gi opp lille venn for du vil få ditt største ønske oppfylt *smiler* Ta vare på deg sjøl :-) Er godt at du har en mann som passer godt på deg <3 Er ikke lenge att til den 22. desember. Skal krysse fingra for deg og jeg håper virkelig du får den hjelpen du ønsker *smiler* Jeg er 6DPO idag :-) Er det noen av dere kloke jenter som veit hvordan utfloden skal være når man befinner seg i DPO land?
snuppo Skrevet 3. desember 2011 #108 Skrevet 3. desember 2011 lilla, du kan dra på timen med mensen eller ikke, lykke til, der får du masse hjelp:-) dette er ikke bare bare når man har prøvd lenge, vet så godt hvordan det er.
Hali Skrevet 3. desember 2011 #109 Skrevet 3. desember 2011 7 dpo her... Og idag har jeg opplevd ekstrem smerte/murringer/press+stikkinger i nedre del av magen som jeg HÅPER var festesmerte! Altså smerten var mildt sagt VONDT, og varte litt òg... Tempen steg litt òg, igår 36,68 og i dag 36,90. Kjenner murringer og milde smerter nå + stikkinger, men ikke like ille som idag morges. På 1.pp opplevde jeg noe lignende bare mildere 5 dpo (testet pos 12dpo). Ellers ingen andre symptomer idag..merkelig nok. Jeg har kanskje noe hvis jeg tenker for mye på det, men "symptomene" er så difuse/vage at jeg velger å ikke tenke på de. Vil ikke håpe for mye, men kan ikke noe for det dessverre. Frykter at skuffelsen kommer til å være mega stor... Dossa: Utfloden skal være "creamy"/lotion....men forskjellig fra kvinne til kvinne. Jeg pleier å ha creamy utflod fram til TR..
Mamma til 3? Skrevet 3. desember 2011 #110 Skrevet 3. desember 2011 Lilla, dette var fælt å lese. Jeg sitter her med tårer i øynene for deg. Livet er så urettferdig noen ganger... Det er godt at du har mammaen din der for deg. Mi mor har nettopp fått vite at vi prøver, vi begynte så smått forsøk i begynnelsen av året, men har ennå ikke egentlig fått prøve oss pga. manglende eggløsning. Det var ikke egentlig meningen at hun skulle vite det, men nå som hun gjør det føles det uendelig mye lettere alt sammen. Håper virkelig at du får noe godt ut av timen din den 22., kommer til å tenke på deg fram til da. Håper også at du får ei fin juletid tross det du går gjennom. Varme klemmer fra meg.
Dossa :) Skrevet 3. desember 2011 #111 Skrevet 3. desember 2011 Takk Hali :-) Pleier det å være noe forskjell på utfloden om man er gravid eller ikke i den tida frem til IKM? Jeg er jo som sagt bare 6DPO og utfloden min er litt gulaktig creamy...
Hali Skrevet 3. desember 2011 #112 Skrevet 3. desember 2011 Dossa: Mange opplever å få MER utflod ved tidlig graviditet. Men alle er forskjellig..
Dossa :) Skrevet 3. desember 2011 #113 Skrevet 3. desember 2011 Det er godt med denne tråden hvor vi får svar på ulike spr *smiler* Takk Hali :-) Jeg pleier å ha utflod mellom EL og IKM så vi får bare se hva som skjer i løpet av neste uke :-) Jeg har IKM et sted mellom 10-12 desember, hva med deg Hali? Vi er vel ganske likt i løypa *smiler*
Hali Skrevet 3. desember 2011 #114 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har IKM 11-12 desember. Men kommer til å teste når jeg er 12 dpo, altså om 5 dager (8.des).
Dossa :) Skrevet 3. desember 2011 #115 Skrevet 3. desember 2011 Ååååå det blir spennende Hali :-) Jeg håper du får en positiv test *smiler* Hvilken type test skal du bruke? Jeg har kjøpt tester fra billigetester. Har vel ca 16 tester liggende på jobben, men har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før på lucia dagen *smiler* Krysser fingra for deg Hali :-):-):-)
Hali Skrevet 3. desember 2011 #116 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har 9 tester (stav) liggende fra billigtester. De har funka bra så langt Ja, syns det er virkelig spennende jeg. Spesielt etter det jeg mistenker eller rettere sagt håper var festesmerter Har du noe symptomer, Dossa? Er det bare vi tre (med Drømmer) som er i dpo land??
Dossa :) Skrevet 3. desember 2011 #117 Skrevet 3. desember 2011 Så spennende at du har en god følelse Hali *smiler* Jeg håper dine mistanker er rette :-):-):-) Jeg har ingen symptomer annet enn at det stikker litt på venstre siden av magen, helt nederst. Men kroppen min har lurt meg før så vil ikke ha for store forhåpninger ennå. Men jeg håper det snart kan bli min tur, har venta lenge nok synes jeg. Hali, hvor lenge har dere prøvd?
Hali Skrevet 3. desember 2011 #118 Skrevet 3. desember 2011 Ja, enig Dossa - med 16pp bak deg syns jeg at du har ventet lenge nok Håper det klaffer denne mnd Vi har ikke prøvd så lenge. Dette er 3.pp vår. Det ble full klaff på 1.pp men det endte i SA. SA'en gjorde meg bare enda mer gira, dessverre - i forhold til når vi startet. Med lillemann tok det 8.pp (helt grei tid), så jeg var liksom forberedt på at det kunne ta like lang tid men så ble det klaff+SA, og nå er jeg helt opphengt, og vil ha en ny spire i magen som klorer seg fast helt til termin Jeg tør virkelig ikke håpe så mye, redd for skuffelsen. Redd for at kroppen lurer meg igjen - akkurat som i forrige pp.
Dossa :) Skrevet 3. desember 2011 #119 Skrevet 3. desember 2011 Jeg unner ingen å vente så lenge på den lille spiren. Så derfor håper jeg at det klaffer for deg snart Hali *smiler* Jeg har troa på deg denne runden Hali :-):-) .
Hali Skrevet 3. desember 2011 #120 Skrevet 3. desember 2011 Krysser fingrene for deg, Dossa!! Håper vi er VIRKELIG heldige denne mnd!!! Alle sammen her inne!!
Lillababy Skrevet 3. desember 2011 #121 Skrevet 3. desember 2011 Hei kjære mine søte damer, snuppo, dossa, hali og mor-2012. TUSEN takk for det de har skrive til meg i dag! Las det før i kveld og tårene trilla. De er så fine. Føler meg så heldig som får dekas omtanke på den måten. De er fantastisk gode damer. Viss de vil kan de lesa kva eg skreiv til anna t på "Lilla80" nettopp: For 10 min sidan fekk eg på mirakuløst vist SMILEFJES på cb!!!!!!! Det er så fantastisk!!! Har skrive om det på den Lilla -tråden, så gjentar det ikkje her. Vil berre sei tusen takk- dei trøystande orda dekas har båre meg gjennom ettermiddagen. Har fortalt om deko til mannen min og - at de er så snille med meg her inne, og så gode- og i tilsvarande situasjon. Ja føler meg jammen heldig som har "truffe" så fine damer! Og så vil eg berre sei: I`m back! <3 Eg høyrer heime på ikm uke 50 likevel :) Skal sjekka når smilefjeset forsvinn og så skal eg skriva meg inn på lista etterpå. Flinke kroppen som kalrte å få lh stigning Eg må vera litt kort for er hos foreldra mine. Skal kommentera innleggena dekas om dpo og diverse seinare. Tenker på deko!!! <3 Lørdagsklem oversendes!
Mamma til 3? Skrevet 3. desember 2011 #122 Skrevet 3. desember 2011 Jaaaaaaa!!! Hurra, så ufattelig kjekt å høre Lilla! Fantastisk!! Flinke kroppen din - får håpe den er så flink at det blir ei spire inne der til jul Ang. DPO: Jeg er vel 1 eller 2 DPO, litt usikker. Uansett ei stund igjen til jeg vet noe mer.
Dossa :) Skrevet 4. desember 2011 #123 Skrevet 4. desember 2011 Jaaaaaaaaaaa :-):-):-):-):-):-) Så bra at du endelig fikk smilefjes på testen Lilla <3 Flinke kroppen din som sluttet å tulle med deg, jeg skjønner du er super glad snuppa *smiler* Nå skal gullegget ditt befruktes ;-)
Lillababy Skrevet 4. desember 2011 #124 Skrevet 4. desember 2011 Tusen milliona takk begge to!!!! Snille jentene! Eg er kjempeglad, mest for dette emd kroppen som virker litt og alle tinga som då fell på plass med utredning og neste pp og slikt. Har veldig lite tru på denne pp No har eg jo alt nevnt det med sopp, elles kunne det kansekj stått som anonym, hehe. Men det er vel noko dei fleste har opplevd likevel... Men altså eg bekymrer meg over den pilla eg tok, og også at eg er for tørr til at spermen kan svømma. Kva tenker de om det? Trur soppen er faren no. Verken klør eller svir. Men den var jo der i går. Me hadde sex i går kveld. For kroppen sin del hadde det sikekrt vore best å venta så lenge som mulig, men sia eg tok cb en så seint på kvelden så anar eg jo ikkje når lh tigninga byrja. TEsta negativt fredag kl. 2 om natta etter julebord. Har ikkje testa i dag. Me er jo heller ikkj eheime og hsuet er fullt, så ikkje så lett å få til noko sex på dagtid.Tenkte eg skulle testa om et par timar, og sjå om me kan få til noko viss den har blitt negativ, viss den er positiv kan me venta til i kveld.... Kva trur de om dette? Har prøvd å googla litt. Trur iallefall at det KAN vera positivt at eg ordna opp i ubalansen der før egget fell.......
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 4. desember 2011 #125 Skrevet 4. desember 2011 Lilla80: så bra at el kom,gratulerer tror ikke at det skal gjøre noe skade av å legge i aksjer,så kjør på :) I dag våknet jeg med høy temp, YES, men vond hals sååå det er vel derfor tempen steg )/(¤¤##"#?=`? fløy inn på do,dette er andre dagen som jeg får farget utfold (sorry) på morgen. nesten litt rosa aktig.. så da kommer vel tanta etter hvert :S ut ifra tempen er jeg 4depo i dag,eller var det 5? hmmm jaja en av to.. Noen andre damer med litt gode nyheter da? trenger det en søndags morgen <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå