snupsi87 Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Da va tr komme for min del å.. så da e æ i gang me 2.pp =) Nånn flere?=)
snupsi87 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2011 ********** Mandag, 12.12: -snupsi87 ********** Tirsdag, 13.12: ********** Onsdag, 14.12: ********** Torsdag, 15.12: ********** Fredag, 16.12: ********** Lørdag, 17.12: ********** Søndag, 18.12: ********************************** <3 Gravid ********************************** Inn i ny PP:
Fiemamma Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Blir nok medlem jeg også, her kjennes det mer og mer ut som tr kommer nå! Må bare vente på blødning først før jeg skriver opp ikm dag:)
Dossa :) Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Jeg blir med denne uka :-) Fikk besøk av blodtanta i helga og går dermed inn i min 16 pp. Kanskje spiren sitter denne runden *håper* IKM blir ca 12. Desember. Hadde vært en fin julegave å få en positiv test ;-) Skal ta min andre runde med enkel pergo. Første pilla svelges imorra :-)
Lillababy Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Hei! Eg blir kanskje med her eg og. Me får avkalrt i morgon om mannen min får bytta slik at han kan vera heime under eggl. Det ser faktisk lovande ut. Men heile konseptet er jo litt tragisk. At ein skal måtta styra så fælt fo rå få noko til! Han har jo vore heime mange eggl no utan at det klaffer... Dossa, eg e rimponert over deg som ahr vetna så lenge. Koss klarer du det? Og ang pergo. Kan ein få det sjølv på regelmessig syklus?? Me skal til utredning 14. des. Eg veit ikkje når ikm er for er jo ikkje garantert at syklusen er ok enno sjølv om den var det denne mnd. men viss den blir 31 dagar så er ikm 15 des. Skriv meg på når eg veit. Nattaklem
Dossa :) Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 Lilla80, så bra at det ordner seg for dere :-) Må være frustrerende å vite at mannen ikke er hjemme under EL, håper han får bytta slik at gullegget ditt blir befrukta *smiler* Takk Lilla80 for at du synes det er imponerende at jeg holder ut ;-) Jeg kan ikke gi opp, dette er vår siste etterlengta spire. Har 3 gull som alle satt på første forsøk, men denne lar vente på seg gitt *off* Men desember er min og deres måned ;-) Jeg har normal syklus men gyn ville gi meg pergo for å gi kroppen en liten dytt *ler* Håper det hjelper denne runden. Min alder, at jeg har en eggleder att og at vi har prøvd ei stund var vel grunn nok til å få pergo. Så prat med gyn så ordner det seg :-) Har dere prøvd lenge Lilla80?
Dossa :) Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 ********** Mandag, 12.12: -snupsi87 - Dossa ********** Tirsdag, 13.12: ********** Onsdag, 14.12: ********** Torsdag, 15.12: ********** Fredag, 16.12: ********** Lørdag, 17.12: ********** Søndag, 18.12: ********************************** <3 Gravid ********************************** Inn i ny PP:
Lillababy Skrevet 15. november 2011 #8 Skrevet 15. november 2011 Hei Då er eg med i uke 50. Tippar på ikm 15. des., men skriv meg ikkje opp enno før eg veit. ME er no i gong med utredinga. Var hos gyn-sekretær i dag og fekk rekvisisjon til blodprøver- og sædprøve. og skal til us og samtale 22. des. Så håpar eg at eg er gravid før det.... Og viss ikkje håpar eg på pergo eg og Doss, så spanandemed det, lykke til Litt balanda følelser for dette bytte jobb turnus greiene, føler eg styrer for mykje, det gjer meg ein ekkel følelse inni meg. No blir han dessutan vekke på bursdagen min og et julebort "berre" på grunn av dette. OG så får me det sikkert ikkje til ein gong. JAja. Syns det er viktig å ha prøvd så mykje som muleg når me kjem til utredning... Klem til alle sammen.
snupsi87 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2011 Godt å hør at dokker får prøv neste pp å Lilla!=) Også får du tenk positivt, at det vil gå bra den her gangen! Har du vært å sjekka ut boka?=) Synd dokker må ofre så my for å få vær sammen rundt el no da.. men det e garantert verdt det vettu!=)
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 15. november 2011 #10 Skrevet 15. november 2011 ********** Mandag, 12.12: -snupsi87 - Dossa ********** Tirsdag, 13.12: - 2røverdøtre&1røver ********** Onsdag, 14.12: ********** Torsdag, 15.12: ********** Fredag, 16.12: ********** Lørdag, 17.12: ********** Søndag, 18.12: ********************************** <3 Gravid ********************************** Inn i ny PP:
Lillababy Skrevet 15. november 2011 #11 Skrevet 15. november 2011 Hei snupsi. Tusen takk. Ja no har han iallefall bytta så no går det ikkje an å gjera noko med det Og eg er veldig glad for det. I morgon skal eg på fotsoneterapi. Var usikker på om eg skulle gjera det denne gongen, heller gjera ingenting. Men det er faktisk veldig behageleg, og det får emg til å føla at eg slapper av, så trur ikkje det kan skada. Meir usikker på denne bidronninggelen eg brukte sist. Men det står jo berre at den gjer mykje næring og slikt... hm veit ikkje. Lillefie skreiv masse fornuftig ja. Eg føler at stresset i meg for å bli gravid ikkje kjem frå bim , men frå omgivelsane elles. Alle som spør oss om me snart er gravide. Det å vite at 7 venninner er det. Det at alle blir ferdige med å få barn før me får begynt. Bekymringar om vårt barn vil vera utanfor osv osv på grunn av det. OG så den følelsen av urettferdighet, som kjem frå meg sjølv. Det er mitt stress i hovudsak. så trur eg og at eg blir stressa av å lesa tips og råd og ulike varsel og skremsel og diverse her inne. Trur ikkje eg blir stressa av ikm gruppe. Det er meir kos. Så har eg og ei ærlig bekymring for om noko er i vegen med oss. På den eine sida så meiner eg at det ikkje ahr gått lang nok tid til at g skal vera så redd, på den andre sida forstår eg ikkje kvifor me ikkje er blitt gravide. Så masse sex me har hatt til rett tid. Lurer på om kroppen blei for stressa sist pga det inngrepet i hovudet, all smerten og paraceten på eggl dagen og dagane etter og ikkje minst stresset mitt ift bekymring om dette. Vel vel. No er det ny prøveperiode. Eg har ikkje så mykje håp denne gongen. Er spent på om syklusen verkeleg har blitt normal. Så tenker eg og at dersom me no mot all formodning blir gravide, så blir mirakelet desto større. Då kan me sjå på barnet vårt og vite at ho (? ) blei til - utan å egentlig skulla det- fordi pappen skulle vore på jobb då. Håpar det er et friskt egg/ sperm. Og når ho blir stor/ vaksen kan eg fortelja ho om kor inderleg djupt ho var etterlengta. Pappen som måtte skriva mail til personalkordinator osv Men føle meg forberedt no på at det ikkje går. Eg skal vera forsiktig med å vera så optimistisk denne gongen. For svaret får eg mens han er på jobb og rett før eg skal ha litt stort selskap, og kan ikkje reagera då som eg har gjort no. får prøve å sjå på dette som ein onus syklus, og som forberedelser til utredning... Klem
Lillababy Skrevet 15. november 2011 #12 Skrevet 15. november 2011 bonus syklus skulle det stå Tessy, er du her? Var det du som skreiv noko om samleie på kvelden pga eggl tidspunkt? Eg har lest og tenkt det motsatte som deg: Både at testosteronet er sterkare om morgonen, så betre sperm, og også at det e rein fordel at spermen er på plass før egget løsner... Ville berre sei det, så gjer du som du vil
snartfampå5 Skrevet 17. november 2011 #13 Skrevet 17. november 2011 ********** Mandag, 12.12: -snupsi87 - Dossa ********** Tirsdag, 13.12: - 2røverdøtre&1røver ********** Onsdag, 14.12: - Snartfampå5 ********** Torsdag, 15.12: ********** Fredag, 16.12: ********** Lørdag, 17.12: ********** Søndag, 18.12: ********************************** <3 Gravid ********************************** Inn i ny PP:
Hali Skrevet 17. november 2011 #14 Skrevet 17. november 2011 Jeg melder meg her inne. Har visst IKM den 12, ut ifra 33 dager syklusen min. Er på dag 9, tror jeg. Dette er 3.pp vår. Hadde en SA i 1.pp, og det klaffet ikke i andre, så nå prøver vi og så får vi se. Jeg var så utrolig stresset i 2.pp, mest pga SA'en - ville så sterkt at det skulle klaffe med en gang men det gjordet ikke. Nå har jeg fått en sånn "det-skjer-når-det-skjer" holdning. Og det er faktisk godt!! Lykke til, jenter!!!
Hali Skrevet 17. november 2011 #15 Skrevet 17. november 2011 ********** Mandag, 12.12: - snupsi87 - Dossa - Hali ********** Tirsdag, 13.12: - 2røverdøtre&1røver ********** Onsdag, 14.12: - Snartfampå5 ********** Torsdag, 15.12: ********** Fredag, 16.12: ********** Lørdag, 17.12: ********** Søndag, 18.12: ********************************** ♥Gravid♥ ********************************** Inn i ny PP:
Fiemamma Skrevet 17. november 2011 #16 Skrevet 17. november 2011 Testet nok en gang negativt i dag, med CB Digital. Er 4 dager over IKM, og venter bare på tr nå. Sto opp med masse menssmerter så ligger på sofaen og venter på blodsølet, h*lvete! Nå kan tr se til å komme så jeg får begynt på ny IKM uke med dere her! Søren tute at dette skal være så forbannet vanskelig! Kjæresten min kom hjem med en bukett røde roser og frokost til meg i dag <3 Hadde ikke orket dette uten en så god mann! Herlig å se at du er med her Hali, it's håop in de hænging snor!
Fiemamma Skrevet 17. november 2011 #17 Skrevet 17. november 2011 Kommer btw. til å holde meg unna bim store deler av den nye pp'n, da det ikke gjør bare godt for meg å være her inne:) Tar turen innom når jeg føler det ikke har noe å si ift stress osv:)
**venter** Skrevet 17. november 2011 #18 Skrevet 17. november 2011 ********** Mandag, 12.12: - snupsi87 - Dossa - Hali ********** Tirsdag, 13.12: - 2røverdøtre&1røver - *venter* ********** Onsdag, 14.12: - Snartfampå5 ********** Torsdag, 15.12: ********** Fredag, 16.12: ********** Lørdag, 17.12: ********** Søndag, 18.12: ********************************** ♥Gravid♥ ********************************** Inn i ny PP: Jeg er litt usikker på sykluslengde, men satser på 28dags:) Jeg har da fått mensen for første gang siden august jeg, ikke verst;) Vi startet å prøve da, og det klaffet på første pp. Dessverre opplevde vi sa, og det tok fem uker før jeg fikk tr igjen. Så, nå skal vi vel inn i tredje (?)pp om jeg kan regne de fem ukene som en pp i det hele tatt. Uansett, vi er med godt mot og håper på å rekke bhgfristen;)
Fiemamma Skrevet 17. november 2011 #19 Skrevet 17. november 2011 ********** Mandag, 12.12: - snupsi87 - Dossa - Hali ********** Tirsdag, 13.12: - 2røverdøtre&1røver - *venter* ********** Onsdag, 14.12: - Snartfampå5 - LilleFie ********** Torsdag, 15.12: ********** Fredag, 16.12: ********** Lørdag, 17.12: ********** Søndag, 18.12: ********************************** ♥Gravid♥ ********************************** Inn i ny PP:
Minimikro Skrevet 18. november 2011 #20 Skrevet 18. november 2011 TR kom 4 dager over IKM i går.. kjedelig, hadde begynt å få opp håpet Litt usikker på sykluslengden min, har hatt en på 27 dager, en på 25 dager og nå en på 29 dager... Kanskje jeg bare skal ta utgangspunkt i 28 dager? hva tror dere?
Lillababy Skrevet 18. november 2011 #21 Skrevet 18. november 2011 Hei minimikro, så leit at tr kom! Sender ein klem for den! Eg ville ha testa med cb eggl test morgon og kveld frå dag 10. Når du får vite når eggl er, vil du og få vite kor lang syklusen er. då blir det mindre smertefullt ift ikm, fordi ein veit om ein er på overtid/ har grunn til å tru om ein er gravid, eller om det berre var eggl som var seinare. Viss du ikkje vil styra med eggl tester ville eg hatt sex som om eggl var på alt ifrå dag 10 til 20, og tenkt at ikm var 29 dagar etter tr. Masse lykke til. Er ikkje sikker på syklusen min heller, for det har vore kluss sia ma. Eg satser på at den er på 31 dagar som sist- og som før, men skal testa. Lykke til, kjekt me har denne tråden!
*Kleopatra Skrevet 18. november 2011 #22 Skrevet 18. november 2011 ********** Mandag, 12.12: - snupsi87 - Dossa - Hali ********** Tirsdag, 13.12: - 2røverdøtre&1røver - *venter* ********** Onsdag, 14.12: - Snartfampå5 - LilleFie ********** Torsdag, 15.12: ********** Fredag, 16.12: ********** Lørdag, 17.12: -*Kleopatra ********** Søndag, 18.12: ********************************** ♥Gravid♥ ********************************** Inn i ny PP: ----------------------------------------------------------------------------------------- Skal inn i 2.pp jeg også, snupsi87:)
foffen fo Skrevet 18. november 2011 #23 Skrevet 18. november 2011 Hei hei.. får jeg være med i gruppen deres. min TR skal komme 13 des. jeg fikk TR 8 dager etter jeg vanligvis skulle ha TR. jeg har ei datter fra før og vi skal nå begynne med vå 2pp.
3smaa Skrevet 19. november 2011 #24 Skrevet 19. november 2011 ********** Mandag, 12.12: - snupsi87 - Dossa - Hali ********** Tirsdag, 13.12: - 2røverdøtre&1røver - *venter* ********** Onsdag, 14.12: - Snartfampå5 - LilleFie ********** Torsdag, 15.12: ********** Fredag, 16.12: -Gutt04+Gutt10+2012? ********** Lørdag, 17.12: -*Kleopatra ********** Søndag, 18.12: ********************************** ♥Gravid♥ ********************************** Inn i ny PP: *********************************** Er også i min 2.PP
Lillababy Skrevet 19. november 2011 #25 Skrevet 19. november 2011 Hei hei Håpar alle har ein fin lørdag kjekt me byrjar å bli ein gjeng her inne. I går var eg å kjøpte knappar på ein strikkebutikk. Slike skjønne som kan festast på heimestrikka babyklær. Prøver å tenka litt positivt innnimellom, på at me og skal bli foreldre I går tenkte eg litt på det- kor mislukka ein kan kjenna seg som ikkje blir gravid- når ALLE ANDRE blir det. Eg trur eg vil prøva så godt eg klarer å prøva ikkje tenka på dette som noko eg skal klara, men heller at det er ei større ramme rundt ting. Kvart egg som fell og sæd som svømmer skaper vidt forskejllige barn. Viss mødrene våre hadde blitt gravide ein mnd før, så hadde ikkje me vore her... Kanskej blei me ikkje gravide fordi det er meininga at det er denne mnd barn som skal til verden? eller enset, eller neste? Tenk kor me kjem til å elska babyen vår- så må me vel venta litt på den.... Men når eg ikkje tenke rslike fine tankar, tenker eg at eg rettogslett ikkje orkar å venta lenger. Tenker på å bli fostermor( det har eg tenkt på sia eg var lita, så det e ringen ny tanke) og eg har jobba i barenvernet- så ahr heller ikkje et idyllisk uoverveid forhold til kva det inneber. likevel så går nokon av dagdrømmane som gjekk til baby no til ein liten som kjem i hus på den måten. Og berre tanken på å sleppa å vera med på dette/ få god pause frå dette "bli gravid-marerittet/el jaget i det minste" er heilt forløsande! huff kanskej det ikkje va greit å kalla det det, her inne på bli gravid, på ein ikm tråd? huff då bekalger eg! blei berre så grusomt skuffa denne mnd. Gjer så vondt dette. Me fortset no uansett prøvinga, og eg har tenkt ut nokon strategiar: Me skal prøva å ikkje ha så masse sex. - Høres jo heilt bakvendt ut, men me skal levera ein sædprøve, og då er det slik at ein ikkje skal ha utløysing på 2-7 dagar før ein tar den- det får meg til å tenka at det kansekj er noko i dette med at sæden blir utvanna? hm veit ikkje. men me har iallefall hatt massevis av sex dei siste mnd- utan at det har hjulpe. Hatt sex to gongar til dagen ved smilefjes. Eg blir så redd kvar gong at det ikkje var "godt nok" Han kjem heim frå jobb dag 14, så tenkte å ha sex dag 14, 16 ,18 og 20. Men veit ikkje om eg kalrer å gjennomføra det om smilefjeset kjem på ein av dei andre dagane Så skal eg kjøpa bøker. Og lesa kvart våkne sekund på dagen, slik at eg blir tvinga til å ikkje tenka på graviditet. Hørte nett ei sa at dei var utreda, ingenting i veien med nokon av dei, men at dei brukt eprøverør, og det fordi at dei meinte at det var stresset rundt det å bli gravid som forhindra det. - Og då kjem jo eg aldri til å bli gravid selvfølgeleg . Så no skal eg manipulera tankane vekk. Nokon som har et forslag til bøker??? Har lest det emste av krim, og lika rikkje slike drømmehjerte- bøker (om ikkje det er tabu å sei) Vel vel- får laga graut til desse arbeidskarane. Ha ein fin dag alle sammen. Sender varme tanakr til alle de andre som er i denne situasjonen. Håpar me får masse glede og babyar på denne tråden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå