HappyJoy Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 I tilegg har jeg kynnere som kommer med jevne mellomrom som gjør at det drar litt ekstra i ryggen. Har økt utflod, er kvalm og føler meg generelt uvel. Dette er nytt for meg i dette svangerskapet. Har kun vært plaget med masse smertefrie kynnere. Lurer veldig på om noen har erfart noen lignende rett før fødsel går igang? Er 40+5 idag.
tinapin Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 For meg hører dette ut som at du er i gang med noe! Kommer detv noe regelmessig eller?
HappyJoy Skrevet 14. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2011 Tja... Målt en liten stund nå... Kommer med 10-15 minutters mellomrom, men varierer litt i styrke. Noen er bare som vanlige kynnere, mens noen er menssmerte-vonde. Jeg har veldig strerke menssmerter når jeg har mensen., og de er ikke riktige så kraftige, men jeg glemmer ikke at jeg har de akkurat...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Det er jo akkurat som å lese om meg akkurat nå!!! Sitter her på 2.timen med de værste menssmertene (har aldri hatt så vondt før) og sterke kynnere, men de er ikke helt regelmessige!!! 6 dager siden tegningsblødningen min nå.... Masse lykke til fremover nå... kan jo høres ut som noe er på gang hos deg =) =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå