1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Er nå 22 uker på vei, og venter ei lita jente. Hadde navnet klart så fort jeg fikk vite kjønnet Vet dere kjønnet og har dere navnet klart?
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Vi var helt enige i jentenavn, men så viste det seg at det mest sannsynlig er en gutt i magen. Og da ble det litt verre;) Jeg har et favorittnavn, som mannen min ikke synes noe særlig om. Men prøver alt jeg kan.. hehe! Ellers har vi foreløpig et navn vi kan enes om. Så blir spennende å se om vi er enige den dagen barnet kommer.
Tyren78-09+12 Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 vi venter gutt igjen, og syns det er vanskelig å finne navn. Men vi har ett begge liker, men ingenting er 100% bestemt enda. Litt uenige her i gården når det gjelder navn..hehe. Men ble da enige med førstemann også, så blir det vel denne gangen også!
Mammaen til Turid Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 njei.. hehe, med vesla var valget meget enkelt, selv om vi ikke visste kjønnet før fødselen. men nå aner jeg ikke. har en viss peiling på hvilket guttenavn jeg kunne tenkt meg, men hvis det blir det navnet ønsker jeg dobbelt-navn (uten bindestrek.). men jentenavn..?? har overhodet ingen anelse. men tenkte jeg skulle gjøre som sist, skrive navneliste med 10 navn og vise de til min mann så får vi se
Toolose Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 De har sagt på ultralydene at det er en gutt, så vi har bestemt oss for Elias Hvis legene skulle ha bommet og det kommer er jente, så blir det Elise Er 19+3 nå!
Ziiona Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Vi gikk i starten og trodde/håpet at det var en gutt så tenkte bare på guttenavn. Da vi var på ordinær ul fikk vi beskjed om at det var ei lita jente som lå inne der siden vi ville vite. Etter dette gikk det ikke lang tid før vi hadde bestemt oss for hvilke navn som var mest aktuelt:) Får bare håpe at vi fortsatt er enige med oss selv når hun kommer ut, mn vi satser på det
Twigsen Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 Navnene er klare, men vet ikke kjønn riktig enda.. )
maibaby2012 Skrevet 15. november 2011 #8 Skrevet 15. november 2011 Jeg håpte det sto mnge navn i denne tråden jeg, for jeg trenger inspirasjon! Har ikke peiling hva det skal bli. Helt blank for både jentenavn og guttenavn...!
greenypie Skrevet 15. november 2011 #9 Skrevet 15. november 2011 Vi vet det er en jente men har ingen navn klart enda.. Syns det er såå vanskelig! Har litt lyst å ha kallenavnet te bestevenninna mi som fornavn og ha ett mellomnavn også.. Ellers blir det vel to navn te oldeforeldre, tippoldeforeldre eller noe i den duren
Twigsen Skrevet 15. november 2011 #10 Skrevet 15. november 2011 Hehe, annonserer nok ikke våre navn her.. Liker ikke de "vanlige" navnene ))
mammatil2imai Skrevet 15. november 2011 #11 Skrevet 15. november 2011 Vet ikke kjønn enda, men hadde jente navn klart før jeg ble gravid. Føler det blir jente også, så stresser ikke med å tenke på guttenavn før UL evt. viser gutt. Synes Leander er fint gutte navn, men tror det er blitt veldig vanlig nå og vi vil ikke ha et vanlig navn...
Nutte87+ februar spire! Skrevet 15. november 2011 #12 Skrevet 15. november 2011 vi skal ha jente og navnet er klart =)) Bare å vente til hun kommer i februar nå! tiden går fort syns jeg! Ikke lenge til vi er i desember =))
12Januarspire Skrevet 15. november 2011 #13 Skrevet 15. november 2011 Var på ultralyd i dag, er 19 uker. Men nurket lå med rumpa i været så vi klarte ikke se kjønnet. Men har uansett både jente og gutte navn klart.. Hvis jente blir det: Emma Sofie el Sarah Emilie Hvis gutt blir det: Leon Alexander el Jørgen Elias <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå